• 24.05.22, 14:04

Merevaigurongi graafik paigas, poolhaagiste vedu raudteel võib varsti alata

„Oleme Merevaigurongi käimalükkamisega lõpusirgel: poolhaagiste veoks mõeldud vagunid on sisuliselt olemas, hinnad on kooskõlastatud ning graafik paigas. Jäänud on vormistada vaid vajalikud dokumendid,“ lausus Operaili müügiosakonna juht Marko Paatsi logistikauudistele.
Suurim Merevaigurongi stardi venimise põhjus oli poolhaagiste veoks mõeldud platvormide puudumine. Nüüd on rendileping sõlmimisel ja platvormid sama hea kui olemas.
  • Suurim Merevaigurongi stardi venimise põhjus oli poolhaagiste veoks mõeldud platvormide puudumine. Nüüd on rendileping sõlmimisel ja platvormid sama hea kui olemas.
  • Foto: DB Schenker
Eelmisel nädalal toimus Riias kolme Balti riigi raudteefirmade kohtumine, mille põhiteemaks oli merevaigurongi käivitamine.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.22, 11:13
Sõda Ukrainas võib kiirendada merevaigurongi käivitamist
Ukraina soovib kasutada oma toodete ekspordiks Läänemere sadamaid, kuna sõja tõttu on Musta mere sadamad suletud. Kaupu saaks vedada peamiselt mööda raudteed, mis omakorda annaks Balti riikidele uue motivatsiooni panna lõpuks ometi käima nn merevaigurong.
Uudised
  • 23.07.21, 11:04
Poolhaagiste vedu raudteel muutub aina reaalsemaks
Loetud päevad tagasi saabus Hollandist Kaunase ühendveoterminali esimene konteinerite ja poolhaagistega kaubarong mööda Euroopa standardlaiusega raudteed. Läinud nädalal alustas Läti raudtee poolhaagiste vedu kahe suurema sadama vahel ning jäänud on veel käivitada poolhaagiseid vedav rong Muuga ja Kaunase vahel.
Intervjuu
  • 26.08.21, 14:03
Intervjuu: raudteelt saadud pisik ei jäta Riia Sillaved maha ka sadamaäris
Rail Balticast sadamaärisse sukeldunud Riia Sillave tunnistab, et sai eelmisest töökohast kaasa pisiku, mida on ka oma kolleegidesse süstinud ning mille tõttu on HHLA TKst saanud ka kauaoodatud Merevaigurongi üks häälekamaid eestkõnelejaid.
Suur lugu
  • 28.05.20, 13:52
Raul Toomsalu: meie Soome äri stardib juba suve hakul
Operaili juhatuse esimees Raul Toomsalu ütles logistikauudistele antud intervjuus, et kui koroona poleks vahele tulnud, olnuks Eesti raudteefirma start Soomes juba antud. Õnneks lükkus avapauk edasi vaid mõned kuud.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele