Läti Raudteel järgneb praegusele kiirele ajale suur koondamine
Läti Raudtee ehk Latvijas dzelzceļš võib kaubavedude vähenemise tõttu koondada veel umbes 600 töötajat, ütles transpordiminister Talis Linkaits Läti televisiooni saates „Rita panorama".
"Esialgsete kavade järgi võidakse koondada veel 600 töötajat," ütles minister, märkides, et raudteefirma sai ülesandeks koostada tegevuskava kõige optimistlikuma ja kõige pessimistlikuma stsenaariumi jaoks. Konkreetne tegevuskava võiks valmis saada mais, kirjutab Läti ringhääling.
Juba kolm päeva pärast Soome ja Venemaa vahelise raudteeliikluse peatamist otsustas Soome riigile kuuluv VR Grupp taasalustada kaubavedu raudteel Venemaale ja Venemaalt. Otsus sündis pärast konsultatsioone Ühendkuningriigi ametivõimudega, kelle hinnangul sanktsioonid VR Grupi lepingutele ja kokkulepetele ei kehti.
Tallinna linnavalitsus otsustas kaasrahastada Tallinna ringraudtee eriplaneeringu koostamist, et luua olemasolevate 1520millimeetrise rööpmelaiusega raudtee vahele ühendus, mis lubaks kaubarongid suunata kesklinnast eemale.
ELEA nõukogu liige ja Via3L juhatuse esimees Rainer Rohtla tunnistab, et mingil moel on pihta saanud kõik transpordikanalid, eriti need, mis sõltuvad kütuste hüppelisest hinnatõusust. Mõni kanal toimib üllatuslikult aga isegi soodsamalt kui enne sõja algust.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.