Rahvusvahelise reisijate- ja kaubaveoga tegelevad ettevõtted peavad 2. veebruarist arvestama autojuhtide uute lähetamisnõuetega. Ettevõtted peavad tagama autojuhile teenuse osutamise riigis kehtivad töötingimused, kui need on paremad Eestis kehtivatest töötingimustest.

- Teises riigis käivad autojuhid ei tohi edaspidi olla võrreldes kohalike autojuhtidega alamakstud.
- Foto: Liis Treimann
Majandus- ja taristuminister Taavi Aasa sõnul muutuvad välismaal töötavatele autojuhtide töötingimused paremaks, kuid samal ajal pannakse meie ettevõtted keerulisse olukorda „Kui meie ettevõtete autojuhid on pidanud varem tundma, et mõnes riigis on nad kohalikega võrreldes alamakstud, siis nüüd selline olukord lõpeb. Euroopa ühtsel turul on oluline kohelda autojuhte võrdselt, et muuta veondussektorit laiemal tööturul atraktiivsemaks. Eriti olukorras, kus autojuhtide puudus on süvenev probleem,“ selgitas Aas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.