Transpordiamet teenindab jäämurdjatega Muuga, Tallinna, Kopli lahe sadamaid, Paldiski Põhja- ja Lõunasadamat, Kunda, Sillamäe ja Pärnu sadamat.
Foto: Andres Haabu
Transpordiameti jäämurde koordinaator Martin Kaarjärv selgitas, et jää paksus Sorgu saarest kuni Pärnu sadama vastuvõtu poini on 10-20 sentimeetrit. "Jää on osaliselt kergelt rüsistunud ja ladestunud ning ballastis laevadel on ilma jäämurdja abita probleemid lootsijaama jõudmisel."
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.