Tallinnas toimuval Läänemereriikide ühistranspordi visioonikonverentsil „Ühistransport aastal 2035“ avaettekande teinud Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei rõhutas, et kõik Euroopa linnad peaksid haarama võimalusest olla säästva ja nutika liikuvuse eestvedajaks ajal, mil muutused on kiired ja innovatsioon esitab igapäevastele harjumustele uusi väljakutseid. Küsimus on, kuidas teha koostööd, et muuta Euroopa transpordisüsteemi jätkusuutlikuks, arukaks ja vastupidavaks.

- Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei konverentsil esinemas.
- Foto: Andres Raudjalg
„Transport ja liikuvus on meie majandus- ja sotsiaalelu soodustajad ning mängivad poliitikakujundamises ülitähtsat rolli. Kuna maailm meie ümber on pidevas muutumises ning uued äritegevuse viisid, lahendused ja uued tehnoloogiad võetakse kasutusele tempos, mida me varem pole ühiskonna ajaloos näinud, on Euroopa peaaegu aasta tagasi võtnud vastu ühise visiooni, mille põhieesmärk on tagada, et meie transpordisüsteem areneks jätkusuutlikuks, arukaks ja vastupidavaks,“ sõnas Hololei.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.