Vedajad kiidavad aktsiisitõusu tühistamist, ent on jätkuvalt murelikud
Eesti veondussektori esindusorganisatsioonid ja Eesti Õliühing leiavad, et valitsuse otsus jätta ära järgmisse aastasse planeeritud diislikütuse aktsiisimäära tõus on suure positiivse majandusmõjuga nii ettevõtlusele kui ka elanikkonnale. Samas nähakse, et selmet fikseerida kasvutasandid järgnevateks aastateks, oleks mõistlik aktsiisipoliitika kujundamisel lähtuda pigem hinnakonkurentsist naaberriikidega.
Kütusemüüjate esindusorganisatsiooni tegevjuht Mart Raamat.
Autor: Raul Mee
Rahvusvahelisi vedusid teostavate ettevõtete esindusorganisatsiooni ERAA president Jaak Kivisild sõnas, et kevadel oli sektoril keeruline valitsusele selgeks teha, kui valusalt aktsiisitõus vedajate äritegevusele mõjub. „Rahvusvaheliste vedude puhul moodustab kütuse maksumus ligi 50% vedajate kuludest. Kui aktsiisitõusu mõjul oleks Eesti kütuse hind kerkinud umbes 20 senti naabritest kõrgemaks, siis oleks meie vedajad sattunud väga keerulisse – või lausa võimatusse – konkurentsiolukorda. Õnneks pääses kaine mõistus võidule,“ rõõmustas Kivisild valitsuse otsuse üle.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.