Baltimaades tegutseva pakiveoettevõtte Venipak 2021 esimese poolaasta käive kasvas ligi 40 protsenti, ulatudes ligi 25 miljoni euroni. Investeeringutega uudsetesse komplekteerimisteenustesse soovib ettevõte viia ka Eesti ja teiste Balti riikide e-poodnikke Euroopa turule lähemale.

- Justas Šablinskas
- Foto: Venipak
Venipaki tegevjuhi Justas Šablinskase sõnul on tänapäeval üks olulisimaid samme äri- ja erakliendikogemuse tugevdamisel investeering komplekteerimisteenustesse. „Näiteks komplekteerimiskeskuse põhiülesanne on e-kaupluste varude haldamine, hoidmine, tellimuste saatmine otse klientidele ja/või jaemüüjatele ning müüjate abistamine kogu selle elutähtsa, kuid sageli keerulise toimingu haldamisel. Selle asemel, et pakke poest tellijateni transportida, saab pakiveoettevõte ise hoida e-poe varusid, neid pakendada ja klientideni toimetada,“ ütles Šablinskas Venipaki teates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kõikides Balti riikides tegutsev Leedu päritolu kullerfirma Venipak kasvatas mullu oma tulusid 22%, kõige enam kasvas ettevõte just Eestis turul. Tänavu kavatseb ettevõte alustada Eestis oma pakiautomaatide võrgustiku rajamisega.
Balti regiooni üks suuremaid kiirkullerteenuste ettevõtteid Venipak ehitab Vilniusesse uue 10 000 m² suuruse terminali. Ettevõtte juht Justas Šablinskas ütles, et terminali ehitus läheb maksma peaaegu 10 miljonit eurot.
Kiirkullerteenuseid pakkuv Venipak hakkas kaupmeeste soovidele vastu tulles toimetama rahulolematult tarbijalt kaupa tagasi võtma sõites kohe kätte ka uue vahetuskauba. Ettevõtte hinnangul saab taolist praktikat kohaldada koguni kolmandikule tagastatavale kaubale, mis omakorda see aitab kaupmeestel säästa märkimisväärselt transpordikulu.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.