Logistikafirma Via3L Spedition endised juhid Lauri Latt ja Elmer Maas kohtus. Foto: Andras Kralla
Sel nädalal algas kohtuprotsess kolm aastat tagasi logistikafirmast Via3L Spedition lahkunud juhtide ja väikeomanike Elmer Maasi ja Lauri Lati üle, kes võtsid enda loodud konkureerivasse firmasse kaasa ka töötajad. Sellest tõusis skandaal, mis lõppes nüüd kriminaalasjaga.
Kohtusaalis oli kohal Maasi ja Lati nii-öelda turvavõrk: nii suhtekorraldaja Indrek Raudjalg kui ka advokaat Paavo Koch ning prokuröri ja Via3L Speditioni kahe esindaja vastas istus meeste kaitsja Oliver Nääs.
Kriminaalasja veab riigiprokurör Maria Entsik, kes on olnud varem Autorollo asja eesotsas. Praegu kahtlustab Entsik Maasi ja Latti usalduse murdmises.
Kuidas saab juhatuse liige usaldust murda?
Mina mingisugust usaldust murdnud ei ole.
Lauri Latt
Via3L Speditioni eksjuht
„Ma ei oska sellele küsimusele vastata, see on natuke liiga filosofeeriv. Me oleme siin teostamas juriidilist vaidlust, ma ei ole õige inimene kommentaare andma,“ kostis Latt, kes süüdistusega ei nõustu. „Mina mingisugust usaldust murdnud ei ole.“
Kolm aastat tagasi kaotas logistikafirma Via3L Spedition üleöö oma töötajad, millest tõusis skandaal, mis päädib nüüd sellega, et neljapäeval astuvad kohtu ette firma endised juhid Elmer Maas ja Lauri Latt.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.