DPD Eesti pakkide maht tõusis aastaga ligi kolmandiku
DPD Eesti käive kasvas möödunud aastal 16 protsenti ning kohale toimetati ligi 5,3 miljonit pakki, mis tähendab eelneva aastaga võrreldes kasvu ligi 30 protsenti. Suurenenud mahtude taga on eelkõige viiruse mõjul hüppeliselt kasvanud e-kaubandus.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss märkis, et lisaks e-kaubanduse aktiviseerumisele mõjutas DPD toimetatud pakkide arvu kasvu kindlasti ka DPD Eesti pakiautomaatide võrgustiku laiendamine.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.