• 09.07.20, 11:49

Suurriigid surusid transpordireformi läbi protestist hoolimata

Kolmapäeva õhtul kiitsid Euroopa parlamendiliikmed muudatusteta heaks kõik kolm liikuvuspaketi õigusakti, mille ELi ministrid võtsid vastu 2020. aasta aprillis. See, et üheksa Ida-Euroopa riiki ei olnud nõus ühe seal oleva punktiga, parlamendi otsust ei mõjutanud.
Bulgaaria veokijuhid transpordireformi vastu protestimas.
  • Bulgaaria veokijuhid transpordireformi vastu protestimas.
  • Foto: Reuters
Ehkki Euroopa Parlament ütleb oma pressiteates, et muudatuste eesmärk on panna piir konkurentsimoonutustele maanteetranspordis ja tagada sõidukijuhtidele paremad puhketingimused, siis kaugemate riikide vedajatele tähendab see pigem vastupidist ning kogu pakett teenib Lääne-Euroopa suurriikide huve.

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.20, 13:30
EL ääreriigid kaaluvad mobiilsuspaketi vastu kohtusse minekut
Sel teisipäeval, 21. jaanuaril, kiitis Euroopa Parlamendi transpordi- ja turismikomisjon heaks liikuvuspaketi kompromissversiooni ja saatis selle edasi parlamendi lõpphääletusele. Kui kokkulepe peaks sellisel kujul vastu võetama, kaaluvad mitmed liikmesriigid selle vastu Euroopa Kohtusse minekut.
Uudised
  • 19.02.20, 12:16
Aas: Mobiilsuspakett kahjustab Eesti logistikafirmade konkurentsivõimet Euroopas
18. veebruaril kohtusid üheksa riigi transpordiministrid Euroopa Komisjoni asepresidendi ja transpordivolinikuga, et ennetada maantee-, ehk mobiilsuspaketi jõustumist praegusel kujul, kuna see läheks Euroopa ühtse siseturu põhimõtete ja keskkonnaeesmärkidega vastuollu.
Uudised
  • 04.12.18, 11:51
Veokijuhid ei saanud õigust veeta pikka puhkust kabiinis
Euroopa Liidu transpordiministrite nõukogu istungil lepiti eile kokku, et välisriigis tegutsevad veokid ja bussid ei pea iga kuue nädala järel koduriigis käima, veokijuhid aga ei saanud õigust iganädalast pikemat puhkeaega auto kabiinis veeta.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele