Aasta kestnud vaidlused Tallinna gaasibusside hanke ümber nii pea lahendust ei saa, sest Scania Eesti otsustas viia asja riigikohtusse.

- Enne bussitranspordi elektrifitseerimist kavatses Tallinna linn hankida 200 gaasibussi, kuid hange on vaidluste tõttu toppama jäänud.
- Foto: Liis Treimann
Mullu detsembris välja kuulutatud riigihankega tahtis Tallinna Linnatranspordi AS osta 100 gaasibussi, võimalusega hankida hiljem veel 100 bussi. Hankel osalesid Solarise pakkumusega 26,96 miljonit eurot ja Scania Eesti pakkumusega 28,62 miljonit,
kirjutas ERR.
TLT eemaldas Scania pakkumise ja tunnistas augusti lõpus edukaks pakkujaks Solarise, mille Scania vaidlustas. Neljapäeval teatas Tallinna ringkonnakohus, et Scania pakkumise eemaldamine hankest oli seaduspärane, kuid Scania kinnitas, et läheb sellega riigikohtusse.
Nüüd on kokku peetud neli vaidlust, kaks korda riigihangete vaidlustuskomisjonis, korra halduskohtus ja korra ringkonnakohtus, ning mõlemad pooled on võitnud kaks vaidlust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.