• 03.09.19, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ATKO sai logubussid riigilt tasuta kingitusena

Tallinna endisele abilinnapeale Arvo Sarapuule kuuluv skandaalne bussiettevõte ATKO on saanud riigilt enda käsutusse kümneid busse uskumatult pikaks ajaks täiesti tasuta kasutamiseks ja pakub nendega nüüd sama uskumatult kehva kvaliteediga teenust, kirjutab Postimees.
Probleemid ATKOga jätkuvad, tagatipuks selgub, et osad bussid, millega ettevõte reisijaid teenindab, kuuluvad riigile.
  • Probleemid ATKOga jätkuvad, tagatipuks selgub, et osad bussid, millega ettevõte reisijaid teenindab, kuuluvad riigile.
  • Foto: Andras Kralla
Arhiivimaterjalidest selgub, et ATKO käsutuses olevad kümned ja kümned bussid pole ettevõte endale mitte ise hankinud, vaid need on talle seitse-kaheksa aastat tagasi heldelt täiesti tasuta kinkinud riik ise. Jutt käib pilvekujutisega helget sinist värvi bussidest, millel nüüdseks vanaduse tõttu ka sinine toss taga.
ATKO sai riigilt täiesti tasuta enda käsutusse 45 bussi, millest 40 kasutab ta siiamaani Harjumaal ja 5 Narvas. Harjumaal sõlmitud lepingud kestavad 2021 aasta suveni, ehkki ATKO vastases Facebooki grupis "StoppATKO" ei möödu päevagi, mil keegi ei teataks mõne bussi ära jäämisest või muust probleemist antud ettevõttega.
Loe pikemalt Postimehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Majandustulemused
  • 29.07.19, 14:30
Sarapuu bussifirma kahjumis, reisijad lõid Atko vastase Facebooki grupi
Riigilt üle 2 miljoni euro liinivedamise dotatsiooni saanud bussifirma ATKO Liinid jäi eelmisel aastal ligi 200 000 euroga kahjumisse, läinud nädalal loodi Facebookis aga suisa Atko vastane grupp "StoppAtko".
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele