Ryanair nõutas Prantsusmaal Montpellier' lennujaamas tegevuse jätkamise eest riigilt välja miljoneid eurosid "turustamiskampaaniate" nime all. Nüüd peab lennufirma raha riigile tagasi maksma.

- Ryanair sai Prantsuse Montpellier' lennujaamas tegutsemise eest miljoneid eurosid "marketingiks".
- Foto: Andres Haabu
Prantsuse turismiasutus APFTE maksis Ryanairile 8,5 miljonit eurot, mille eest lennufirma reklaamis oma kodulehel Montpellier' piirkonda. Tegemist ei olnud reklaamiga, mida riigi ja kohalike omavalitsuste vahenditest tegutseval APFTE-l või isegi Montpellier' piirkonnal vaja oleks olnud, nende kampaaniate ainus eesmärk oli hoida Ryanair endiselt Montpellier' lennujaamas tegutsemas, selgus Euroopa Komisjoni uurimisest.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.