“Pakume sõiduautoga reisivale inimestele, kes registreerivad end reisile enne sadamasse saabumist, võimalust vältida check-in kioski kasutamisega kaasnevat ajakulu ning suunduda laevale läbi automaatväravate,” kirjeldas Tallinki äriarendusjuht Meelis Pint.
Pindi sõnul muudab katsetamisel olev Smart Lane sõiduautoga laevale suundumise kiiremaks ja sujuvamaks, vähendades nii autoga reisijate ajakulu kui ka ummikuid sadamaalal.
“Nende broneeringute tegijad, kes reisivad sõiduautoga ja kelle autos on kuni kaks inimest, saavad eelnevalt teavituse, milles pakutakse võimalust kasutada eelregistreerimisega Smart Lane automaatrada,” märkis Pint.
Aprillis alanud testperioodi eesmärk on veenduda kasutatava tarkvara töökindluses ja kogu laevalemineku sujuvas kulgemises. “Tulevikus, kui oleme veendunud süsteemi tõrkumatus toimimises, tahame kindlasti laiendada seda võimalust ka rohkema reisijatearvuga sõidukitele ning broneeringutele, kus reisiseltskonnad liiguvad mitme autoga,” lisas ta.
Smart Lane automaatraja kasutamisel peab igal reisijal olema sadama ootealal kontrollerile ette näidata pardakaart väljatrükituna või mobiilirakenduses. Juhul kui reisijal või reisijatel pardakaart puudub, suunab kontroller sõiduki ootealalt välja.
Testperioodil saavad reisijad Smart Lane rada kasutada kõikidel Tallinna-Helsingi liini esmaspäevastel väljumistel ning neljal väljumisel pühapäeval ja teisipäeval. Muudel nädalapäevadel sõltub automaatraja kasutamise võimalusega väljumiste arv eelnevatest broneeringutest.