25. aprillil 2019 toimunud hooldeautojuhtide kutsevõistlusel osales 17 võistkonda, kes võistlesid kolmel alal: liiklustest, täpsussõit ja teoreetiliste teadmiste viktoriin. Esimese koha võitis hooldeautojuht Tarmo Einling Leonhard Weiss Viater Ehitus AS-ist.

- Kutsevõistluste tänavused kolm parimat juhti.
- Foto: Maanteeamet
Teise koha saavutas Aivar Lepp Tariston AS-ist ja kolmanda koha Ago Mänd Trev-2 Grupist.
„Tunne on ülev!“ ütles Tarmo Einling pärast esikoha väljakuulutamist. „Spetsiaalselt ma võistluseks ei harjutanud, kuigi mõnes mõttes sai ju terve talv harjutatud.“ Einling tõdes, et kergelt võit ei tulnud, aga seda hinnalisem see on.
„Hooldeautojuhi amet vajab raudset närvi ja oskuslikku masinajuhtimisvõimet ning just seda me võistlusel imetleda saimegi,“ sõnas Maanteeameti hooldevaldkonna juht Tarmo Mõttus. „Selline üritus on oluline, et ühe ameti meestel oleks võimalus kogemusi vahetada, mõõtu võtta ja ka lihtsalt suhelda.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järvamaa Kutsehariduskeskuse Särevere õppekohas toimunud võistlusega jätkas Maanteeamet riigiteede korrashoiutööde tellijana maanteeala töötajate 1973. a alguse saanud kutsevõistluste traditsiooni. Ürituse peamiseks eesmärgiks on motiveerida riigiteede korrashoiuga tegelevaid ettevõtteid ja hooldeautojuhte pidevale enesetäiendamisele. Üritusest võtsid osa kõik Eesti riigimaanteede korrashoiulepingu partnerid ja Järvamaa Kutsehariduskeskus.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.