Tallink Silja teatas, et kavatseb Soome maa peal asuva tegevuse uutele alustele viia ja alustab selleks läbirääkimisi kuni 35 töökoha koondamiseks.

- Tallink Silja tegevjuht Margus Schults.
- Foto: Andras Kralla
Selle põhjuseks toob börsifirmast laevafirma tegevuskeskkonna ja klientide vajaduste muutuse.
Silja Line’i kaubamärk kuulub Tallinkile ja selle all sõidab neli parvlaeva kahel liinil: Turu–Mariehamn–Stockholm ja Helsingi–Mariehamn–Stockholm.
Tallink Silja põhjendab koondamist sellega, et kliendid on kiiresti veebi liikunud. „Meie kliendid ostavad 80 reisidest online-kanalite kaudu, Helsingi–Tallinna liinil registreerib ennast 60 inimestest ka reisile internetis, automaadis või mobiiliga,“ kirjutas Tallink Silja tegevjuht Margus Schults pressiteates.
Ettevõtte teatel puudutavad läbirääkimised eelkõige tööülesannete muutusi ja uusi ametijuhendeid, räägitakse aga ka töökohtade kadumisest, osaajaliseks muutumisest ja muutmisest.
„See on vältimatu, et Tallink Silja suudaks tegutseda uues tegevuskeskkonnas ja tulla toime selle nõudmistega,“ ütles Schults teates.
Tallinki aktsia maksis täna Tallinna börsil 1,04 eurot ja see on 0,48 protsenti odavnenud.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.