Tallink Silja teatas, et kavatseb Soome maa peal asuva tegevuse uutele alustele viia ja alustab selleks läbirääkimisi kuni 35 töökoha koondamiseks.

- Tallink Silja tegevjuht Margus Schults.
- Foto: Andras Kralla
Selle põhjuseks toob börsifirmast laevafirma tegevuskeskkonna ja klientide vajaduste muutuse.
Silja Line’i kaubamärk kuulub Tallinkile ja selle all sõidab neli parvlaeva kahel liinil: Turu–Mariehamn–Stockholm ja Helsingi–Mariehamn–Stockholm.
Tallink Silja põhjendab koondamist sellega, et kliendid on kiiresti veebi liikunud. „Meie kliendid ostavad 80 reisidest online-kanalite kaudu, Helsingi–Tallinna liinil registreerib ennast 60 inimestest ka reisile internetis, automaadis või mobiiliga,“ kirjutas Tallink Silja tegevjuht Margus Schults pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtte teatel puudutavad läbirääkimised eelkõige tööülesannete muutusi ja uusi ametijuhendeid, räägitakse aga ka töökohtade kadumisest, osaajaliseks muutumisest ja muutmisest.
„See on vältimatu, et Tallink Silja suudaks tegutseda uues tegevuskeskkonnas ja tulla toime selle nõudmistega,“ ütles Schults teates.
Tallinki aktsia maksis täna Tallinna börsil 1,04 eurot ja see on 0,48 protsenti odavnenud.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.