Sel nädalal toimus juba seitsmes Autovedajate Aastakonverents, mis tõi saali rekordarvu külastajaid. Konverents keskendus kolmele peamisele teemale: e-veoselehe kasutuselevõtt, veokijuhtide palgad ning gaasiveokite saabumine.
Üheks konverentsi peaesinejaks oli Volvo Trucks AB innovatsioonidirektor Lars Martensson, kes tuli välja väga selge sõnumiga: LNG saab lähiaastatel olema veokimaailmas peamiseks alternatiiviks diislikütusele.
Temaga oli sama meelt ka Alexela Oil juhatuse liige Marti Hääl, kelle hinnangul pole diiselmootoritel Euroopa Liidu kliimaeesmärke arvestades lootustki väga kauaks kestma jääda. Võidavad need, kes sellest kiiremini aru saavad ning Alexela on esimesed kolm LNG veokit juba ära tellinud.
Samuti sai kuulda konkreetseid kogemusi CNG raskeveoki kasutamisel Eestis, samal teemal saab pikemalt lugeda juba järgmisel teisipäeval ilmuvast Logistikauudised erilehest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata pildigaleriid konverentsilt:
Autovedajate aastakonverents
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.