Sel nädalal toimus juba seitsmes Autovedajate Aastakonverents, mis tõi saali rekordarvu külastajaid. Konverents keskendus kolmele peamisele teemale: e-veoselehe kasutuselevõtt, veokijuhtide palgad ning gaasiveokite saabumine.
Üheks konverentsi peaesinejaks oli Volvo Trucks AB innovatsioonidirektor Lars Martensson, kes tuli välja väga selge sõnumiga: LNG saab lähiaastatel olema veokimaailmas peamiseks alternatiiviks diislikütusele.
Temaga oli sama meelt ka Alexela Oil juhatuse liige Marti Hääl, kelle hinnangul pole diiselmootoritel Euroopa Liidu kliimaeesmärke arvestades lootustki väga kauaks kestma jääda. Võidavad need, kes sellest kiiremini aru saavad ning Alexela on esimesed kolm LNG veokit juba ära tellinud.
Samuti sai kuulda konkreetseid kogemusi CNG raskeveoki kasutamisel Eestis, samal teemal saab pikemalt lugeda juba järgmisel teisipäeval ilmuvast Logistikauudised erilehest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata pildigaleriid konverentsilt:
Autovedajate aastakonverents
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.