• 16.01.19, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti suurimad kutseliste autojuhtide koolitajad ühinesid

Kaks Eesti suurimat kutseliste autojuhtide koolitajat Ametikoolitus OÜ ja Autojuhi Koolitus OÜ ühinesid ning edasi tegutsetakse Autosert Kompetentsikeskuse nime all.
Kutselised veoautojuhid Tartus toimuval 35-tunnisel täienduskoolitusel digitaalse sõidumeeriku õppesimulaatoriga katseid tegemas.
  • Kutselised veoautojuhid Tartus toimuval 35-tunnisel täienduskoolitusel digitaalse sõidumeeriku õppesimulaatoriga katseid tegemas. Foto: Autosert
„Meie suur soov on, et võimalikult paljud Eesti kutselised autojuhid saaksid osaleda meie poolt loodud ameti- ja täienduskoolitustel, mis on täiesti teisest puust, kui seni turul pakutud. Uurisin võimalusi ja tegin neile (Autojuhi Koolitus OÜ-le) pakkumise, mis viis lõpuks firma omandamiseni. Ühinemine Eesti vanima kutseliste autojuhtide koolitusfirmaga võimaldab meil oma eesmärke paremini ellu viia,“ ütles Autosert Kompetentsikeskuse tegevjuht ja koolitaja Lenno Põder.
Autojuhi Koolitus OÜ on tegutsenud Tallinnas Männikul ERAA Koolituskeskuse nime all 16 aastat. „Ma hindan nende juures eelkõige kvaliteetset ja lojaalset kliendibaasi, kuhu kuuluvad Eesti suurimad ja edukamad transpordiettevõtted aga ka väiksemad firmad. Samuti oli ühinemisel otsustavaks kriteeriumiks Autojuhi Koolitus OÜ usaldusväärsus, sest ametikoolituste turul tegutseb salamisi palju neid firmasid, kes on oma teenuse ja konkurentsieelise rajanud pettustele. Ühinenult on parem selle vastu võidelda,“ lisas Põder.
„Autosert Kompetentsikeskus on algusest peale võtnud kindlaks eesmärgiks parandada Eesti kutseliste autojuhtide koolituskvaliteeti. Seda nii eesti kui ka vene keelt kõnelevate autojuhtide seas. Oleme loonud täiesti uue koolitusmeetodi, mis baseerub autojuhtide reaalsetel, mitte teoreetilistel vajadustel. Meie koolitustes on palju praktikat sõidumeerikute ja koormate kinnitamise osas, mis on pikki aastaid olnud suurimaks valupunktiks pea kõikidel autojuhtidel.“
Osa koolitajatest on petturid
Lenno Põder on 100% veendunud, et autojuhi ametikoolitust pakkuvate firmade hulgas on pettureid. „Nad pakuvad autojuhtidele välja koolitusel osalemise asemel võimalust lihtsalt raha eest dokumendid ära vormistada justkui oleksid nad koolituse läbinud. Või siis variant, kus koolituse esimesel päeval pannakse nimi kirja ja viimasel päeval tullakse vaid teeseldud „eksamiks“ kohale, endal eksamiküsimustele vastused juba ammu teada. Või siis 35-tunni asemel tehakse reaalselt ära vaid pool mahust – ka see on pettus. Näiteid erinevatest skeemidest on veelgi. Ise nad sealjuures ei panusta aga sentigi koolitustaseme parandamiseks.“
Põdra sõnul tekitavad pettused ebaausa konkurentsi, mis lõppkokkuvõttes pidurdab või muudab võimatuks valdkonna edasiarendamise. „Autojuhid ei tohiks aktsepteerida mitte ühtegi sellist võltsimisalast tegevust ja lasta ennast skeemi kaasosaliseks tõmmata.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele