Eesti suurimad kutseliste autojuhtide koolitajad ühinesid

Kutselised veoautojuhid Tartus toimuval 35-tunnisel täienduskoolitusel digitaalse sõidumeeriku õppesimulaatoriga katseid tegemas.   Foto: Autosert

Kaks Eesti suurimat kutseliste autojuhtide koolitajat Ametikoolitus OÜ ja Autojuhi Koolitus OÜ ühinesid ning edasi tegutsetakse Autosert Kompetentsikeskuse nime all.

„Meie suur soov on, et võimalikult paljud Eesti kutselised autojuhid saaksid osaleda meie poolt loodud ameti- ja täienduskoolitustel, mis on täiesti teisest puust, kui seni turul pakutud. Uurisin võimalusi ja tegin neile (Autojuhi Koolitus OÜ-le) pakkumise, mis viis lõpuks firma omandamiseni. Ühinemine Eesti vanima kutseliste autojuhtide koolitusfirmaga võimaldab meil oma eesmärke paremini ellu viia,“ ütles Autosert Kompetentsikeskuse tegevjuht ja koolitaja Lenno Põder.

Autojuhi Koolitus OÜ on tegutsenud Tallinnas Männikul ERAA Koolituskeskuse nime all 16 aastat. „Ma hindan nende juures eelkõige kvaliteetset ja lojaalset kliendibaasi, kuhu kuuluvad Eesti suurimad ja edukamad transpordiettevõtted aga ka väiksemad firmad. Samuti oli ühinemisel otsustavaks kriteeriumiks Autojuhi Koolitus OÜ usaldusväärsus, sest ametikoolituste turul tegutseb salamisi palju neid firmasid, kes on oma teenuse ja konkurentsieelise rajanud pettustele. Ühinenult on parem selle vastu võidelda,“ lisas Põder.

„Autosert Kompetentsikeskus on algusest peale võtnud kindlaks eesmärgiks parandada Eesti kutseliste autojuhtide koolituskvaliteeti. Seda nii eesti kui ka vene keelt kõnelevate autojuhtide seas. Oleme loonud täiesti uue koolitusmeetodi, mis baseerub autojuhtide reaalsetel, mitte teoreetilistel vajadustel. Meie koolitustes on palju praktikat sõidumeerikute ja koormate kinnitamise osas, mis on pikki aastaid olnud suurimaks valupunktiks pea kõikidel autojuhtidel.“

Osa koolitajatest on petturid

Lenno Põder on 100% veendunud, et autojuhi ametikoolitust pakkuvate firmade hulgas on pettureid. „Nad pakuvad autojuhtidele välja koolitusel osalemise asemel võimalust lihtsalt raha eest dokumendid ära vormistada justkui oleksid nad koolituse läbinud. Või siis variant, kus koolituse esimesel päeval pannakse nimi kirja ja viimasel päeval tullakse vaid teeseldud „eksamiks“ kohale, endal eksamiküsimustele vastused juba ammu teada. Või siis 35-tunni asemel tehakse reaalselt ära vaid pool mahust – ka see on pettus. Näiteid erinevatest skeemidest on veelgi. Ise nad sealjuures ei panusta aga sentigi koolitustaseme parandamiseks.“

Põdra sõnul tekitavad pettused ebaausa konkurentsi, mis lõppkokkuvõttes pidurdab või muudab võimatuks valdkonna edasiarendamise. „Autojuhid ei tohiks aktsepteerida mitte ühtegi sellist võltsimisalast tegevust ja lasta ennast skeemi kaasosaliseks tõmmata.“

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159
Ana Madismäe
Ana MadismäeReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150