Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas eelmisel aastal üle 9% võrreldes eelmise aastaga ning moodustas kokku 13,5 miljonit tonni. Kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

- Väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi olid suuremad kaubagrupid Eesti Raudteel.
- Foto: Scanpix/Arvo Meeks
Transiitveod moodustasid eelmise aasta peale kokku Eesti Raudteel liikunud vedudest pea 9,1 mln tonni, mis on üle 20% kõrgem tulemus kui 2017. aastal.
Konteinerveod olid Eesti Raudtee taristul eelmise aasta jooksul pidevas tõusujoones, moodustades 2018. aasta peale kokku üle 52,4 tuhande TEU, mis on võrreldes eelmise aastaga kasvanud üle 55%.
„2018. aasta on kindlasti meie jaoks olnud edukas. Suutsime leida hea tasakaalu investeeringute, kulude ja tulude vahel ning mitmed aastaid kestnud kaubamahtude langus meie taristul õnnestus koos meie koostööpartneritega pöörata kasvule. Rõõmu teeb ka rongi kasutavate reisijate arvu stabiilne kasv, mille üheks mootoriks on korras taristu ning kiiruste tõstmine. Samuti on eelmise aasta olulisteks märksõnadeks ohutuse ning liiklusjuhtimise süsteemide uuendamisprotsessi käivitamine,“ kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee.
Kohalikus reisirongiühenduses sõitis eelmisel aastal ligikaudu 7,7 miljonit reisijat, mis on pea 5% kõrgem tulemus kui 2017. aastal. Rahvusvahelist reisirongi kasutas eelmisel aastal 107,1 tuhat inimest, mis on pea 2% rohkem kui 2017. aastal.
„Aasta lõpus kooskõlastasime Venemaa Raudteega viimaste aastate suurima arvu lisaronge, mis tõi pühade perioodiks Tallinn – Peterburi – Moskva reisirongiliinile pikemad rongid ning rohkem reisijaid,“ lisas Laidvee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.