Taxify klienditoe spetsialist Johan Klaus soovitab kõigil inimestel, kes midagi Taxify autosse unustanud, võtta juhiga otse ühendust. “Taxify rakenduses on pärast tehtud sõitu konkreetse juhi number 24 tunni jooksul kliendile nähtav. Helistada tasub nii ruttu kui võimalik. On olnud juhtum, kus klient avastas Tallinna lennujaamas, et kaotas passi. Klient helistas juhile ning juht oli lahkelt nõus kiirelt tagasi sõitma ja passi ära viima. Kui klient juhiga päeva jooksul ei kontakteeru, siis hiljem tuleb kirjutada või helistada klienditoele,” rääkis ta.
Enamikel juhtudel võtab Taxify ise kliendiga ühendust, kuid alati pole see võimalik. “Kui juht teab, milline klient eseme unustas, siis võtame ise ühendust. Aga vahel võib olla nõnda, et autost käib läbi kümmekond inimest enne, kui juht unustatud eseme tuvastab. Telefoni või rahakoti puhul saab identiteedi ka siis tuvastada, aga näiteks võtmekimbu puhul mitte. Sellistel juhtudel sõltub eseme tagastamine kliendipoolsest kontaktist,” rääkis Klaus.
Unustatud esemeid hoiustatakse Taxify kontoris kuni kuus kuud. Eseme tagastamisel peab inimene suutma tõestada, et kaotatud ese kuulub talle. “Üldiselt ei tohiks see keeruline olla. Lähtuvalt Taxify kliendiinfosüsteemi andmetest oleme kleepinud unustatud esemetele märgistuse kliendi nime ja telefoninumbriga,” ütles Klaus.
Tavapäraselt unustatakse Taxify sõidukitesse asju pigem nädala teises pooles öiste klientide poolt. Unustajaid on rohkem ka eakate ning tiheda ajakavaga inimeste hulgas, kes mõnele kohtumisele kiirustavad.