Reidi tee ehitus algas Pikksilma tänaval, mahajäetud Kadrioru tivoli platsil teesüvendi rajamisega ja arheoloogiliste surfiaukude kaevamisega, mille eesmärk on tuvastada võimalikud ajaloolised leiud nagu vrakid, sadama- või kaitserajatised. Samal ajal algab kaldakindlustuse rajamine Pikksilma tänava ja Russalka ausamba vahele.
Tallinna linnapea Taavi Aas rõhutas, et Reidi tee loob võimaluse sadamast väljuda kesklinna tänavaid läbimata. Reidi tee kogupikkus on 1,9 kilomeetrit, mille põhiosaks on 2+2 radadega sõidutee. Koos kergliiklusteedega ehitatakse või remonditakse kokku 14 kilomeetrit teid. Lisaks rajatakse 700 meetri pikkune kaldakindlustus.
Reidi tee ehituse käigus rajatakse 40 000 ruutmeetrit murupinda, istutatakse üle 57 000 põõsa ja ligi 500 puud. „Koostöös Merelinna Kaitsjate ühendusega oleme otsinud parimat viisi, et võimalikult palju säästa Russalka parki,“ rääkis Aas.
Reidi tee ehituse käigus ehitatakse uus sademevee kollektor koos sademeveepumplaga. Uus sademevee süsteem aitab leevendada Tuukri, Jõe ja Ahtri piirkonna üleujutusi. Samuti rajatakse uute teede alla vee ja kanalisatsioonitorustikud ning gaasi- ja keskküttetorustikud.
Ehitustööd peavad olema objektil lõpetatud hiljemalt 17. november 2019, lõpliku kuju peaks uus tee saama 2020. aasta kevadeks. Töövõtuleping on sõlmitud konsortsiumiga KMG Inseneriehituse AS / Verston Ehitus OÜ. Töövõtulepingu maksumuseks on 38 113 503 eurot.