• 23.07.18, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnas algas Reidi tee ehitus

Täna, 23. juulil, algas Tallinnas mereäärset ala läbiva Reidi tee ehitus, mis kestab eeldatavasti 550 päeva ja mille eesmärgiks on anda linnale rannapromenaad.
Täna löödi Reidi tee ehitusel kopp maase.
  • Täna löödi Reidi tee ehitusel kopp maase.
  • Foto: Raepress
Reidi tee ehitus algas Pikksilma tänaval, mahajäetud Kadrioru tivoli platsil teesüvendi rajamisega ja arheoloogiliste surfiaukude kaevamisega, mille eesmärk on tuvastada võimalikud ajaloolised leiud nagu vrakid, sadama- või kaitserajatised. Samal ajal algab kaldakindlustuse rajamine Pikksilma tänava ja Russalka ausamba vahele.
Tallinna linnapea Taavi Aas rõhutas, et Reidi tee loob võimaluse sadamast väljuda kesklinna tänavaid läbimata. Reidi tee kogupikkus on 1,9 kilomeetrit, mille põhiosaks on 2+2 radadega sõidutee. Koos kergliiklusteedega ehitatakse või remonditakse kokku 14 kilomeetrit teid. Lisaks rajatakse 700 meetri pikkune kaldakindlustus.
Reidi tee ehituse käigus rajatakse 40 000 ruutmeetrit murupinda, istutatakse üle 57 000 põõsa ja ligi 500 puud. „Koostöös Merelinna Kaitsjate ühendusega oleme otsinud parimat viisi, et võimalikult palju säästa Russalka parki,“ rääkis Aas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reidi tee ehituse käigus ehitatakse uus sademevee kollektor koos sademeveepumplaga. Uus sademevee süsteem aitab leevendada Tuukri, Jõe ja Ahtri piirkonna üleujutusi. Samuti rajatakse uute teede alla vee ja kanalisatsioonitorustikud ning gaasi- ja keskküttetorustikud.
Ehitustööd peavad olema objektil lõpetatud hiljemalt 17. november 2019, lõpliku kuju peaks uus tee saama 2020. aasta kevadeks. Töövõtuleping on sõlmitud konsortsiumiga KMG Inseneriehituse AS / Verston Ehitus OÜ. Töövõtulepingu maksumuseks on 38 113 503 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele