GEFCO Baltic peadirektor Martynas Kersys rõhutas, et ettevõte on nende aastate jooksul suurendanud klientide hulka, mitmekesistanud oma ärimudelit ning pakkunud uusi ja innovaatilisi lahendusi. „Oleme õppinud nägema suuremat pilti, mis aitab klientide soovidele vastu tulla, luua pikaajalisi suhteid ning aidata nii klientidel kui ka meil endil kasvada.“
GEFCO Balticule on toonud viimastel aastatel edu ka uued projektid. Näiteks avati 2016. aaastal regulaarne sõidusuund Poola ja Baltikumi vahel, mis tagab kaupade kohalejõudmise 48 kuni 96 tunni jooksul.
Teine edukas ettevõtmine on olnud uue multimodulaarse teekonna avamine Saksamaa ja Hiina vahel läbi Riia sadama. Esimene rong, mille konteinerite mõõtmed olid 15.8 x 12.2 m, startis Hiinasse 2017. aasta mais.
GEFCO Baltic sai 2018. aastal hea jaotuspraktika (GDP) sertifikaadi Lätis ja Leedus ning sai loa transportida meditsiinitooteid inimkasutuseks.
GEFCO Grupp on Euroopa autode logistika turuliider ja kuulub kümne maailma juhtiva mitmeliigilise tarneahela lahenduste pakkuja hulka. Grupp on esindatud 47 riigis, võrgustikus on üle maailma 300 sihtpunkti ja 13 000 töötajat. Grupi käive oli 2017. aastal 4,4 miljardit eurot.
Ettevõte kuulub suures osas Venemaa Raudteele, kes ostis 2012. aastal 800 miljoni euro eest Peugeot ja Citroeni tootjalt PSA-lt 75% GEFCO aktsiatest.