Tallinna Tehnikaülikool ja Turu Ülikool viivad alates 16. maist ühiselt läbi ulatusliku Eesti ettevõtete logistikauuringu, millesse saavad logistikasektori ettevõtted anda oma panuse ka logistikauudised.ee vahendusel.

- Foto: Logistikauudised.ee
Tegemist on Eestisjuba kolmandat korda läbiviidava, internetiküsimustikel põhineva uuringuga, mille eesmärgiks on analüüsida logistika ja tarneahela juhtimise valdkonna arengut Eesti ettevõtetes. Varasemad uuringud on tehtud 2007. ja 2012. aastal, seekord viiakse uuring läbi koostöös koostöös Eesti tarneahelate juhtimise ühinguga PROLOG ning sektori ettevõtetel on võimalik anda uuringusse oma panus ka logistikauudised.ee vahendusel.
UURINGU PÕHITEEMAD
Eesti ja Eesti ettevõtete logistikaalane konkurentsivõime, logistika Eesti ettevõtete konkurentsivõime mõjutajana
Logistikakulud ja logistika- / tarneahela tegevuse tulemuslikkuse põhinäitajad
Logistikategevuste väljast tellimine / outsourcing
Info- ja kommunikatsioonisüsteemid logistikategevuses
Eesti ettevõtete tähtsamad tuleviku arenguvajadused logistikavaldkonnas
Uuring põhineb internetiküsimustikul, millest on välja töötatud mitu, vastavalt tootmis-, kaubandus- ja logistikaettevõtete eripäradele kohandatud versiooni. Internetilink küsimustikule saadeti ühtekokku 2600-le valimisse kuuluvale ettevõttele.
Küsimustikule vastanud ettevõtetele saadetakse pärast uuringu tulemuste töötlemist tagasisidena isikupärastatud tulemuste aruanne, mis võimaldab vastajal oma näitajaid võrrelda tegevusala keskmiste tulemustega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uuringu metoodika põhineb Soomes Turu Ülikooli poolt regulaarselt alates 1993. aastast korraldataval Soome ettevõtete logistikategevuse uuringul (Logistiikkaselvitys / Finland State of Logistics).
Ettevõtted, kes on valimist mingil põhjusel välja jäänud, või pole kutset saanud, saavad uuringus osaleda SIIN!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.