• 18.04.18, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Itella laiendab pakiautomaatide võrku

Kasvavate pakimahtude teenindamiseks plaanib Itella Estonia avada tänavu kolmandas kvartalis üle Eesti mitmeid uusi pakiautomaate, mille asukohtade kaardistamisel vaadatakse seniste automaatide täituvusi, hinnatakse prognoose ning võetakse arvesse ka klientide soove ja tagasisidet.
Itella Estonia müügi- ja turundusdirektor Alice Vergi
  • Itella Estonia müügi- ja turundusdirektor Alice Vergi
  • Foto: Itella Estonia
Itella SmartPOSTi 2018. aasta esimese kvartali eraisikutest klientide pakimahud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 15% ning äriklientide pakimahud 21%. Tänavu kolmandas kvartalis plaanib Itella Estonia kasvavate mahtude paremaks teenindamiseks avada üle Eesti mitmeid uusi pakiautomaate.
“Tarbijate jätkuvalt kasvav huvi e-kaubanduse vastu on üles äratanud kaupmehed, kes ei soovi kiiresti liikuvast rongist maha jääda – näiteks viimase kahe aastaga on meie võrgustikku kuuluvate e-poodide arv suurenenud neljandiku võrra. Siseriikliku ambitsiooni kõrval on tunda ka huvi välisturgudele laienemise vastu,” ütles Itella Estonia müügi- ja turundusdirektor Alice Vergi. Kohalike e-kaupmeeste äritegevuse Euroopasse laiendamise lihtsustamiseks avas Itella aasta alguses koostöös partneritega 43 000 pakipunktiga suure osa Euroopat katva võrgustiku.
E-kaubanduse jätkuvalt hoogsa kasvuga paralleelselt on Vergi sõnul põhjust rääkida ka m-kaubanduse hiilivast eduloost. Viimased paar aastat on näidanud, et nutitelefone ja tahvelarvuteid kasutatakse ostude sooritamiseks varasemast oluliselt rohkem. “See omakorda esitab kaupmeestele konkurentsis püsimiseks järjekordse väljakutse: tuleb olla kättesaadav igal ajal ja igas seadmes,” lisas Vergi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele