18 september 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas mõista “viimast miili”?

Tänapäevase mudeli kõrvale, mille käigus kuller viib kauba kliendile laost või otse müüjalt, tekivad järjest uued võimalused.  Foto: Rivo Sarapik

Viimasel miilil teenuseid osutavad ettevõtted on viimasel ajal oma tegevusi aktiivselt laiendanud ja arendanud. Piirid teenuse pakkuja ja reaalse vedaja või paki üleandja vahel on hägustumas. Uued lahendused ja ärimudelid eksisteerivad koos vanematega, mis vajavad selgitamist ja lahti mõtestamist.

Viimane miil (last mile) pärineb terminina algselt telekommunikatsioonist, kus see tähendab lõpptarbijani jõudva ühenduse viimast osa. Logistikasse kerkis mõiste tarneahela juhtimise teooriast ning on inglis keelsetes käsitlustes laialt kasutusel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
  • Jaga lugu:
    LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

    Logistikauudised.ee toetajad:

    Enimloetud
    Tõnu Tramm
    Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
    Hedi Meigas
    Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
    Lilia Roos
    Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee