• 18.09.17, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas mõista “viimast miili”?

Viimasel miilil teenuseid osutavad ettevõtted on viimasel ajal oma tegevusi aktiivselt laiendanud ja arendanud. Piirid teenuse pakkuja ja reaalse vedaja või paki üleandja vahel on hägustumas. Uued lahendused ja ärimudelid eksisteerivad koos vanematega, mis vajavad selgitamist ja lahti mõtestamist.
Tänapäevase mudeli  kõrvale, mille käigus kuller viib kauba kliendile laost või otse müüjalt, tekivad järjest uued võimalused.
  • Tänapäevase mudeli kõrvale, mille käigus kuller viib kauba kliendile laost või otse müüjalt, tekivad järjest uued võimalused.
  • Foto: Rivo Sarapik
Viimane miil (last mile) pärineb terminina algselt telekommunikatsioonist, kus see tähendab lõpptarbijani jõudva ühenduse viimast osa. Logistikasse kerkis mõiste tarneahela juhtimise teooriast ning on inglis keelsetes käsitlustes laialt kasutusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele