• 18.09.17, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas mõista “viimast miili”?

Viimasel miilil teenuseid osutavad ettevõtted on viimasel ajal oma tegevusi aktiivselt laiendanud ja arendanud. Piirid teenuse pakkuja ja reaalse vedaja või paki üleandja vahel on hägustumas. Uued lahendused ja ärimudelid eksisteerivad koos vanematega, mis vajavad selgitamist ja lahti mõtestamist.
Tänapäevase mudeli  kõrvale, mille käigus kuller viib kauba kliendile laost või otse müüjalt, tekivad järjest uued võimalused.
  • Tänapäevase mudeli kõrvale, mille käigus kuller viib kauba kliendile laost või otse müüjalt, tekivad järjest uued võimalused.
  • Foto: Rivo Sarapik
Viimane miil (last mile) pärineb terminina algselt telekommunikatsioonist, kus see tähendab lõpptarbijani jõudva ühenduse viimast osa. Logistikasse kerkis mõiste tarneahela juhtimise teooriast ning on inglis keelsetes käsitlustes laialt kasutusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele