Eestis kasvas uute sõiduautode müük juulis 4,9%, tarbesõidukite osas toimus kerge langus, teatas AMTEL.

- Aasta veok 2017 Scania S500.
- Foto: Scania
Tarbesõidukite turul toimus juulis kerge langus – kokku müüdi 356 uut tarbesõidukit ehk 2,5% võrra vähem kui möödunud aastal. Seitsme kuu kokkuvõttes püsib aga tarbesõidukite turg 10,2% plusspoolel.
Automarkidest eelistasid tarbijad juulis enim Citroeni (68 sõidukit), millele järgnesid Peugeot (46) ja Renault (42).
Veokite segmendis oli edukaim Scania 21 müüdud veokiga. Mercedes-Benzi veokeid müüdi 9 ning Volvosid 8.
Busse osteti kokku 5, neist 3 Mercedes-Benzid.
Juulis müüdi Eestis 2018 uut sõiduautot ehk 94 rohkem kui möödunud aastal. Seitsme kuu kokkuvõttes on klientidele üle antud 15 350 uut sõiduautot, mis ületab mullu sama perioodi müügi 12,2% võrra.
Segmentide jaotuses olid jätkuvalt populaarseimad väiksema keskklassi autod, mis moodustasid juulikuu müügist 23%. Peaaegu sama suur oli ka keskmiste maasturite turuosa ehk 22,5%. Järgnesid väiksemad maasturid ja keskautod. Juulis läks eksporti 92 uut sõiduautot.
Sõiduautode markidest on jätkuvalt populaarseim Toyota, mida juulis müüdi 344. Järgnesid Škoda 234 ja Volkswagen 165 müüdud sõiduautoga. Mudelitest läks juulis kõge paremini kaubaks Toyota RAV4, neid müüdi 112. Populaarsed olid ka Škoda Octavia (97) Kia Cee’d (64).
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.