• 05.05.17, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühisettevõte hakkab arendama kõiki Euroopa teemaksusüsteeme ühendavat boksi

T-Systems International GmbH, Daimler AG ja DKV EURO SERVICE GmbH + Co. KG asutasid ühisettevõtte eesmärgiga arendada ja pakkuda Euroopa elektroonilist maksukogumisteenust üle 3,5 tonni kaaluvatele mootorsõidukitele. Kõik vastutavad konkurentsiametid on ühisettevõtte loomise heaks kiitnud.
Vasakult: Jürgen Steinmeyer (DKV), Mirka Dworschak (T-Systems International) ja Tom Schneider (Daimler)
  • Vasakult: Jürgen Steinmeyer (DKV), Mirka Dworschak (T-Systems International) ja Tom Schneider (Daimler)
  • Foto: Unger
Daimler AG ja DKV EURO SERVICE GmbH + Co. KG on sõlminud partnerluslepingu ettevõttega T-Systems EETS GmbH, kes on juba registreeritud Euroopa elektroonilise maksukogumisteenuse osutajana. Ühisettevõte hakkab tegutsema nime all Toll4Europe GmbH. Toll4Europe GmbH eesmärk on lihtsustada riiklike maksukehtestajate ja teenuseosutajate vahelist tegevust. Toll4Europe GmbH platvorm võimaldab iga suurusega teenuseosutajatel pakkuda oma klientidele Euroopa elektroonilist maksukogumisteenust turustuspartneritena.
T-Systemsil on ühisettevõttest 55%, Daimler 30% ja DKV 15%. Seega juhib ühisettevõtet T-Systems, kes toetab äritegevust oma 14aastase teemaksukogumise kogemusega ning vastutab nii tehnoloogia kui ka turunduspartnerite halduse eest. Daimleri roll on pakkuda oma eksperditeadmisi, mille abil saab edaspidi võtta kasutusele integreeritud pardaseadme. DKV on teemaksukogumise vallas tegutsenud 25 aastat ning hoogustab ühisettevõtte tegevust oskusteabe abil, mis on saadud 30 teele kehtestatud teemaksu kogumisega 140 000 kliendilt.
Nii on loodud kõik vajalikud tehnilised tingimused, et rajada kavandatud teemaksuboks, mis ühendaks omavahel kõik Euroopa teemaksusüsteemid. Teemaksuboks kavatsetakse võtta kasutusele 2018. aastal esmalt Belgias, Saksamaal, Prantsusmaal, Austrias ja Poolas ning seejärel või pisut hiljem ka Itaalias, Portugalis, Hispaanias ja Ungaris.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vahepealne eesmärk näeb ette, et praegusi ja edaspidiseid tee-, silla- ja tunnelimakse kogutakse üheainsa aparaadiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele