Hiina ja Euroopa vaheliste konteinerrongiteenuste arendamiseks luuakse ühine töögrupp, kirjutab Railway Gazette.

- Duisburgi raudteejaam Saksamaal on üks Hiina vedude sõlmpunkte.
- Foto: Deutsche Bahn AG / Michael Neuhaus
Aprilli lõpus allkirjastasid mitmepoolse koostööleppe Valgevene Raudtee, Hiina Raudtee, Deutsche Bahn, Kasahstani Temir Zholy, Poola PKP, Venemaa Raudtee ja Ulaanbaatari Raudtee.
Riiklike raudteeettevõtete eesmärk on teha tihedamat koostööd, et suurendada raudtee osatähtsust Euraasia kaubavedudes ning tugevdada rahvusvahelisi kaubasidemeid.
Plaanid hõlmavad konkurentsivõimeliste tariifide pakkumist ning teenusstandardite ühtlustamist kogu trassi ulatuses. Lisaks soovitakse lühendada vedudele kuluvat aega, arendada ühiselt taristut, sh logistikakeskusi, ja juurutada andmete elektroonilist edastust võimaldavat tehnoloogiat. Kavas on välja töötada lihtsustatud piiriületusprotseduurid ning vähendada ajakulu tollides, et toetada posti- ja külmutuskonteinerite liiklust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.