Hiina ja Euroopa vaheliste konteinerrongiteenuste arendamiseks luuakse ühine töögrupp, kirjutab Railway Gazette.
- Duisburgi raudteejaam Saksamaal on üks Hiina vedude sõlmpunkte. Foto: Deutsche Bahn AG / Michael Neuhaus
Aprilli lõpus allkirjastasid mitmepoolse koostööleppe Valgevene Raudtee, Hiina Raudtee, Deutsche Bahn, Kasahstani Temir Zholy, Poola PKP, Venemaa Raudtee ja Ulaanbaatari Raudtee.
Riiklike raudteeettevõtete eesmärk on teha tihedamat koostööd, et suurendada raudtee osatähtsust Euraasia kaubavedudes ning tugevdada rahvusvahelisi kaubasidemeid.
Plaanid hõlmavad konkurentsivõimeliste tariifide pakkumist ning teenusstandardite ühtlustamist kogu trassi ulatuses. Lisaks soovitakse lühendada vedudele kuluvat aega, arendada ühiselt taristut, sh logistikakeskusi, ja juurutada andmete elektroonilist edastust võimaldavat tehnoloogiat. Kavas on välja töötada lihtsustatud piiriületusprotseduurid ning vähendada ajakulu tollides, et toetada posti- ja külmutuskonteinerite liiklust.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.