Hiina ja Euroopa vaheliste konteinerrongiteenuste arendamiseks luuakse ühine töögrupp, kirjutab Railway Gazette.

- Duisburgi raudteejaam Saksamaal on üks Hiina vedude sõlmpunkte.
- Foto: Deutsche Bahn AG / Michael Neuhaus
Aprilli lõpus allkirjastasid mitmepoolse koostööleppe Valgevene Raudtee, Hiina Raudtee, Deutsche Bahn, Kasahstani Temir Zholy, Poola PKP, Venemaa Raudtee ja Ulaanbaatari Raudtee.
Riiklike raudteeettevõtete eesmärk on teha tihedamat koostööd, et suurendada raudtee osatähtsust Euraasia kaubavedudes ning tugevdada rahvusvahelisi kaubasidemeid.
Plaanid hõlmavad konkurentsivõimeliste tariifide pakkumist ning teenusstandardite ühtlustamist kogu trassi ulatuses. Lisaks soovitakse lühendada vedudele kuluvat aega, arendada ühiselt taristut, sh logistikakeskusi, ja juurutada andmete elektroonilist edastust võimaldavat tehnoloogiat. Kavas on välja töötada lihtsustatud piiriületusprotseduurid ning vähendada ajakulu tollides, et toetada posti- ja külmutuskonteinerite liiklust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.