• 05.05.17, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seitse raudteeettevõtet sõlmisid Hiina-Euroopa konteinervedude kokkuleppe

Hiina ja Euroopa vaheliste konteinerrongiteenuste arendamiseks luuakse ühine töögrupp, kirjutab Railway Gazette.
Duisburgi raudteejaam Saksamaal on üks Hiina vedude sõlmpunkte.
  • Duisburgi raudteejaam Saksamaal on üks Hiina vedude sõlmpunkte.
  • Foto: Deutsche Bahn AG / Michael Neuhaus
Aprilli lõpus allkirjastasid mitmepoolse koostööleppe Valgevene Raudtee, Hiina Raudtee, Deutsche Bahn, Kasahstani Temir Zholy, Poola PKP, Venemaa Raudtee ja Ulaanbaatari Raudtee.
Riiklike raudteeettevõtete eesmärk on teha tihedamat koostööd, et suurendada raudtee osatähtsust Euraasia kaubavedudes ning tugevdada rahvusvahelisi kaubasidemeid.
Plaanid hõlmavad konkurentsivõimeliste tariifide pakkumist ning teenusstandardite ühtlustamist kogu trassi ulatuses. Lisaks soovitakse lühendada vedudele kuluvat aega, arendada ühiselt taristut, sh logistikakeskusi, ja juurutada andmete elektroonilist edastust võimaldavat tehnoloogiat. Kavas on välja töötada lihtsustatud piiriületusprotseduurid ning vähendada ajakulu tollides, et toetada posti- ja külmutuskonteinerite liiklust.
Allikas: Railway Gazette

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele