Uue taksoseaduse tõttu Taani turult lahkuma sunnitud Uberi kogemuse tõttu otsustas ka Eesti firma Taxify sealsele turule mitte siseneda, kirjutab Äripäev.

- Taxify on loobunud plaanist Taani laieneda.
- Foto: Andres Haabu
"Oleme väga nördinud, et seadusemuudatus selles suunas läks," ütles Taxify kaasasutaja Martin Villig. Taxify on mitu aastat Taani turu poole vaadanud, ent just taksoseaduse muudatuste tõttu sinna sisenemata jätnud.
"Sealne uus valitsus oli alguses väga positiivselt meelestatud. Nüüd, paari kuuga tundub, et nende meelsus on muutunud. Meil on sellest sügavalt kahju," ütles Villig.
Lisaks on Põhjamaades Villigi sõnul Euroopa kõige kallimad taksohinnad. "Takso on luksusteenus, mitte tarbekaup – me ei saa sellisest mõttelaadist aru. Poliitikute väga halb otsus," nentis ta.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sõidujagamisettevõte Uber ning Vene internetigigant Yandex lõid käed ning lõid koos uue ettevõtte, mis hakkab tegelema sõidujagamisteenusega.
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.