Tarbesõidukite müük jätkas veebruaris tõusulainel ja neid müüdi kokku 410 ehk siis 8,5% rohkem kui mullu veebruaris, teatas AMTEL.

- Veokitest müüdi veebruaris kõige rohkem Scaniaid.
- Foto: Raul Mee
Kahe kuu kokkuvõttes on uusi tarbesõidukeid müüdud 12,8% võrra rohkem kui möödunud aastal samal perioodil.
Tarbesõidukite edetabeli esikolmiku moodustasid veebruaris Škoda (60 sõidukit), Citroen (53) ja Peugeot (52). Kahe kuu kokkuvõttes enim uusi tarbesõidukeid müünud Citroen.
Veokite segmendis oli edukaim Scania 28 veokiga, järgnesid Volvo 27 ja Mercedes-Benz 12 veokiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uute sõiduautode müük püsis veebruaris mullusel tasemel, veebruarikuu jooksul müüdi 1611 uut sõiduautot, mida oli 11 auto võrra ehk 0,7% võrra vähem kui möödunud aastal samal ajal.
Käesoleva aasta kahe esimese kuuga on Eestis kokku müüdud 3637 uut sõiduautot, mis ületab eelmise aasta sama perioodi müügi 6,8% võrra. Sõiduautode segmentidest kasvas veebruaris enim keskmiste maasturite müük (+39%) ja see segment oli möödunud kuul ka suurima osakaaluga (21%). Teiseks enim läks veebruaris kaubaks väiksema keskklassi autosid, mis moodustasid 19,7% kõigist müüdud autodest. Eksporti läks veebruaris 79 uut sõiduautot.
Automarkide edetabeli tipus oli veebruaris Toyota 218 sõiduautoga, millele järgnesid Škoda 187 ja Renault 151 autoga. Kahe kokku kokkuvõttes moodustavad müügitabeli esikolmiku Toyota, Škoda ja Volkswagen. Mudelitest oli edukaim 97 müüdud autoga Renault Clio, mis on edetabeli tipus ka kahe kuu kokkuvõttes. Veebruaris järgnesid Škoda Octavia (93 müüdud autot) ja Kia Sportage (59).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.