• 13.02.17, 18:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veeteede Amet peatab alates 20. veebruarist laevaliikluse kavandataval Vormsi jääteel

Seoses tekkinud sobivate ilmastikutingimustega palus Maanteeamet täna peatada ajutiselt laevaliiklus kavandatava Rohuküla-Sviby jäätee koridoris, merealal, mis jääb Rohuküla-Vormsi laevateest paremale, teatas Veeteede amet.
Tänane Sentinel-2 satelliitfoto jääoludest Eesti merealal
  • Tänane Sentinel-2 satelliitfoto jääoludest Eesti merealal
  • Foto: Veeteede Amet
Veeteede Ameti peadirektori otsusega peatataksegi ajutiselt laevaliiklus alates 20. veebruarist Pinukse neeme ja Vormsi kagurannikul asuvat Obholmenit ühendava joone ning Rohuküla-Sviby laevatee vahelisel merealal.
Laevaliikluse peatamine seal alates 20. veebruarist ei tähenda veel, et jäätee ka tehakse.  Jäätee rajamiseks peab jäätee rajaja korraldama enne põhjalikud jääkatte uurimistööd. Muuhulgas peab jääkatte paksus kogu tee ulatuses olema minimaalselt 11 cm.
Vastavalt kehtivale korrale peab laevaliiklusega ristuva või laevaliiklust muul moel mõjutava jäätee rajamiseks olema Veeteede Ameti nõusolek.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Praegu on Veeteede Amet saanud taotluse laevaliiklus peatada ainult mandi ja Vormsi vahel, et sinna saaks jäätee planeerida. Mandri ja Muhu, mandri ja Hiiumaa, Saaremaa ja Hiiumaa ning mandri ja Kihnu vahele jäätee rajamise eelduseks oleva laevaliikluse peatamine hetkel kõne all ei ole.
Haapsalu-Noarootsi vaheline jäätee on avatud eelmise nädala reedest, selleks Veeteede Ameti luba vaja pole, sest talvisel navihooajal seal laevaliiklust ei ole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele