Megastar, mis peaks Tallinn-Helsingi liinile jõudma 29. jaanuaril 2017, on Meyer Turku tehases viimases ehitusjärgus.

- Megastar
- Foto: Harro Puusild
Uus kiirlaev on loodud sõitma nii diiselkütuse kui keskkonnasäästliku maagaasiga (LNGga). Tallinki sõnul kasutati uue laeva projekteerimisel 10-aastast kogemust Tallinn-Helsingi liinil ning püüti likvideerida kõiki seniseid puudujääke.
Megastar arvudes
Pikkus: 212,2 m
Laius: 30,6 m
Jääklass: 1A
Mootori võimsus: 45 600 kW
Kiirus liinil: 27 sõlme
Tekke: 12
Reisijate mahutavus: 2824
Autotekk: 2900 liinimeetrit
Näiteks toimub sõidukite laadimine ja lossimine kahel tasandil - veokid ja bussid alumise, sõiduautod alumise rambi kaudu. Samuti on rambid laiemad, võimaldades vajadusel kahesuunalist liiklust.
Vaata galeriid ehituse lõppjärgus olevast Megastarist!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Grupi teatel veeti käesoleva aasta jaanuaris nii reisijaid kui kaupa rohkem kui eelmise aasta esimesel kuul.
Täna avatakse piletimüük Tallinki 2017. aasta jaanuaris valmiva reisilaeva Megastari reisidele, teatas Tallinki pressiesindaja. Esialgsete plaanide kohaselt alustab Megastar Tallinna-Helsingi liinil 29. jaanuaril 2017.
Tallinki uuel laeval Megastar on autojuhtide käsutuses korraga kaks peale- ja mahasõidu rampi, mis kiirendab laadimist ja lossimist.
Tallinki teatel paigaldatakse laevale Star jaanuaris teisele tasandile sõidukite laadimiseks ülemine vööriuks ja ahtriramp, et muuta sõidukitega reisijatele laevalepääs kiiremaks ja mugavamaks ning vähendada laadimisest tingitud riski reiside hilinemiseks.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.