Tallink Grupi teatel veeti käesoleva aasta jaanuaris nii reisijaid kui kaupa rohkem kui eelmise aasta esimesel kuul.

- Tallinki uusim kiirlaev Megastar asus Tallinn-Helsingi liinile 29. jaanuaril
- Foto: Tallink
AS Tallink Grupp avaldas börsiteate, milles seisab, et 2017. aasta jaanuaris veeti 561 493 reisijat, mis on ligi 1% võrra rohkem võrreldes eelmise aasta jaanuariga.
Veetud kaubaveoühikute maht suurenes 1,8% võrra 24 904 ühikuni ning veetud reisijate sõidukite maht vähenes 0,8%, 68 189 ühikuni.
Kõige enam veeti nii reisijaid kui ka kaupu muidugi Eesti-Soome liinil, kõige enam kasvas aga Riia-Stockholmi vaheline vedu: reisijaid veeti rohkem 33,9 protsendi, kaupu 31,1 protsendi ja sõiduautosid 24,1 protsenti enam, võrreldes eelmise aasta jaanuarikuuga. Läti ja Rootsi vahel sõidab alates detsembrikuust kaks laeva varasema ühe asemel.
Alates 24. jaanuarist sõidavad kõik Tallinki Stockholmi külastavad reisilaevad Värtahamneni uude sadamakompleksi, seal silduvad nüüd ka varem Frihamneni saabunud Riia-Stockholmi liini laevad Isabelle ja Romantika.
Reisilaev Superstari prahileping lõppes 31. jaanuaril ja alus anti üle uuele omanikule. Superstari asemel asus Tallinn-Helsingi liinile uus LNG-kiirlaev Megastar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vastavalt auditeerimata majandustulemustele teenis AS Tallink Grupp 2016. aastal 937,8 miljoni euro müügitulu ja 9,5 miljoni teenindatud reisija juures kokku 44,1 miljonit eurot puhaskasumit, teatas ettevõte täna börsile.
AS Tallink Grupp teatab, et on võtnud laenu 280 miljonit eurot varasema laenu ennetähtaegseks tagasimakseks.
Megastar, mis peaks Tallinn-Helsingi liinile jõudma 29. jaanuaril 2017, on Meyer Turku tehases viimases ehitusjärgus.
AS Tallink Grupi veomahud on võrreldes eelmise aastaga kasvanud, teatas ettevõte täna avaldatud börsiteates.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.