• 01.12.15, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Bussi juhatuse esimees läks juhtima Selveri e-kaubandust

ASi Sebe reisijateveoga tegeleva OÜ Eesti Buss endine juhatuse esimees Gunnar Obolenski asus juhtima äsja avatud Selveri e-teenuseid.
Gunnar Obolenski
  • Gunnar Obolenski
  • Foto: Eiko Kink
Obolenski viimane tööpäev Eesti Bussis oli 21. oktoobril. „Töösuhe lõppes seoses püstitatud eesmärkide täitumisega, milleks oli ettevõtte struktuuri- ja Eesti kaugliinivõrgu vastavusse viimine muutunud turuolukorraga ning uue konkurentsivõimelise toote turuletoomine,“ selgitas Obolenski. T apidas bussiettevõttes oma suurimaks õnnestumiseks Eesti esimese odavbussifirma Simple Express liinivõrgu käivitamist, mis võimaldab sõita 1-eurose piletiga 18-nesse Eesti suuremasse linna. Samuti ka Lux Express liinivõrgu laiendamine Kuressaarde, Haapsallu ja Võrru.
Obolenski töötas Eesti Bussi juhatuse esimehena 2014. aasta kevadest. 2012. aastal töötas ta ka SEBE sõsarettevõttes Lux Express arendades uusi tooteid ning parendades teenusekvaliteeti.Pärast Obolenski lahkumist Eesti bussist läks ettevõtte juhtimine üle Sebe juhatuse esimehele Kuldar Väärsile.
Obolenski on ka varem töötanud Selveri ettevõtetes olles Selveri Köögi toote- ja turundusjuht. 10. novembrist alustas ta tööd Selveri e-kaubanduse juhina. „Vastutan suure arengupotentsiaaliga tulevikukaubanduse valdkonna eest, ehk värskelt avatud e-Selveri teenuse-, arenduste- ja konkurentsivõimelise arengu eest,“ tutvustas Obolenski oma uue ametikoha ülesandeid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selver avas e-kaupluse tänavu 9. novembril. Lähemalt saab Selveri e-kauplusest lugeda Äripäeva Kaubanduse teemaveebist.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele