18. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarneahela tulemuslikkuse parandamisel keskendu neljale tegevusele

Columbus Eesti ärikonsultant Indrek Sabul.
Foto: Raul Mee
Columbus Eesti ärikonsultant Indrek Sabul rääkis Logistika Aastakonverentsil, et tarneahela juhtimise abil organisatsiooni tulemuslikkuse tõstmiseks on vaja keskenduda vaid 4 tegevusele.

Sabuli sõnul sõltub organisatsiooni tulemuslikkus konkurentsieelisest, milleks on tavaliselt hind, kvaliteet, kiirus, eristumine, ja võimekusest eeliseid realiseerida. Organisatsiooni tulemuslikust on võimalik kasvatada sedavõrd, kui hästi suudetakse juhtida tarneahelat. Tarneahela tulemuslikumaks muutmiseks soovitas Sabul keskenduda neljale asjale:

tarneahelat tuleb vaadata tervikuna;avastama peab ebaefektiivsust põhjustavad protsessid;muudatusi tuleb teha ükshaaval;muudatuste mõju peab mõõtma.

Sabul viis konverentsil läbi näite, analüüsides näiliselt eduka ettevõtte tarneahelat ja selle parendamisprotsessi. Lähemalt saab Sabuli näidet ettevõtte tarneahala parendamisest lugeda mõne aja pärast Logistikauudiste infokeskusest.

Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077