Columbus Eesti ärikonsultant Indrek Sabul rääkis Logistika Aastakonverentsil, et tarneahela juhtimise abil organisatsiooni tulemuslikkuse tõstmiseks on vaja keskenduda vaid 4 tegevusele.

- Columbus Eesti ärikonsultant Indrek Sabul.
- Foto: Raul Mee
Sabuli sõnul sõltub organisatsiooni tulemuslikkus konkurentsieelisest, milleks on tavaliselt hind, kvaliteet, kiirus, eristumine, ja võimekusest eeliseid realiseerida. Organisatsiooni tulemuslikust on võimalik kasvatada sedavõrd, kui hästi suudetakse juhtida tarneahelat. Tarneahela tulemuslikumaks muutmiseks soovitas Sabul keskenduda neljale asjale:
tarneahelat tuleb vaadata tervikuna;avastama peab ebaefektiivsust põhjustavad protsessid;muudatusi tuleb teha ükshaaval;muudatuste mõju peab mõõtma.
Sabul viis konverentsil läbi näite, analüüsides näiliselt eduka ettevõtte tarneahelat ja selle parendamisprotsessi. Lähemalt saab Sabuli näidet ettevõtte tarneahala parendamisest lugeda mõne aja pärast Logistikauudiste infokeskusest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadama konverentsikeskuses algas täna Logistika- ja Ostujuhtimise Aastakonverentside kahepäevane programm. Mõlemal päeval on konverentsidel osalemas üle 100 osaleja.
18. novembril toimunud Logistika Aastakonverentsil kohtus ligikaudu 100 logistikavaldkonna spetsialisti, et vahetada kogemusi tarneahela auditeerimise töövahenditest.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.