18. november 2015
Jaga lugu:

Tarneahela tulemuslikkuse parandamisel keskendu neljale tegevusele

Columbus Eesti ärikonsultant Indrek Sabul.  Foto: Raul Mee

Columbus Eesti ärikonsultant Indrek Sabul rääkis Logistika Aastakonverentsil, et tarneahela juhtimise abil organisatsiooni tulemuslikkuse tõstmiseks on vaja keskenduda vaid 4 tegevusele.

Sabuli sõnul sõltub organisatsiooni tulemuslikkus konkurentsieelisest, milleks on tavaliselt hind, kvaliteet, kiirus, eristumine, ja võimekusest eeliseid realiseerida. Organisatsiooni tulemuslikust on võimalik kasvatada sedavõrd, kui hästi suudetakse juhtida tarneahelat. Tarneahela tulemuslikumaks muutmiseks soovitas Sabul keskenduda neljale asjale:

tarneahelat tuleb vaadata tervikuna;avastama peab ebaefektiivsust põhjustavad protsessid;muudatusi tuleb teha ükshaaval;muudatuste mõju peab mõõtma.

Sabul viis konverentsil läbi näite, analüüsides näiliselt eduka ettevõtte tarneahelat ja selle parendamisprotsessi. Lähemalt saab Sabuli näidet ettevõtte tarneahala parendamisest lugeda mõne aja pärast Logistikauudiste infokeskusest.

Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee