Sabuli sõnul sõltub organisatsiooni tulemuslikkus konkurentsieelisest, milleks on tavaliselt hind, kvaliteet, kiirus, eristumine, ja võimekusest eeliseid realiseerida. Organisatsiooni tulemuslikust on võimalik kasvatada sedavõrd, kui hästi suudetakse juhtida tarneahelat. Tarneahela tulemuslikumaks muutmiseks soovitas Sabul keskenduda neljale asjale:
tarneahelat tuleb vaadata tervikuna;avastama peab ebaefektiivsust põhjustavad protsessid;muudatusi tuleb teha ükshaaval;muudatuste mõju peab mõõtma.
Sabul viis konverentsil läbi näite, analüüsides näiliselt eduka ettevõtte tarneahelat ja selle parendamisprotsessi. Lähemalt saab Sabuli näidet ettevõtte tarneahala parendamisest lugeda mõne aja pärast Logistikauudiste infokeskusest.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja