Estonian Airi juhatus jätkab üheliikmelisena, kuna ettevõtte kommertsjuht ja juhatuse liige Indrek Randveer siirdub tööle telekommunikatsiooniettevõttesse Starman Grupp.
„Pooleteise aasta jooksul on Indrek andnud suure panuse Estonian Airi kommertstegevuse arendamisse. Tugev fookus müügitegevuse suurendamisele nii kodu- kui ka välisturgudel ning põhitegevusega mitte seotud äritegevuse arendamine aitasid kaasa kasumi saavutamisele kolmel järjestikusel suvekuul. Samal ajal on konkurents lennundusturul märkimisväärselt kasvanud,“ lausus Estonian Airi juhatuse esimees Jan Palmér. „Soovin Indrekule edu tema edaspidises karjääris telekommunikatsiooni valdkonnas.“
„Liitusin Estonia Airi meeskonnaga, et arendada müügiosakonna tegevust ja tõsta lennuettevõtte konkurentsivõimet. Lennundus on väljakutseterohke tööstusharu ja tänu ettevõtte kommertsosakonna pühendunud meeskonnatööle on juba täna saavutatud häid tulemusi,“ rääkis Indrek Randveer. „Pöördun tagasi telekommunikatsiooni valdkonda, kus ma enne Estonian Airiga liitumist töötasin rohkem kui kümme aastat. Minu soov on kasutada viimase 16 kuu jooksul lennundusest saadud väärtuslikku kogemust oma edaspidises karjääris.“
Starman Grupi juhatuse esimees Aivo Adamson avaldas heameelt, et pikaajalise telekommunikatsiooni sektori kogemusega Indrek Randveer võttis Starmani tööpakkumise vastu. “Oleme ehitamas Starmanist rahvusvahelist telekommunikatsioonifirmat ja Indreku tulek annab meie tiimile selles töös kogenud ja tugeva täienduse,” lausus Adamson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuni uue juhatuse liikme määramiseni jätkab Estonian Airi juhatuses tööd üks liige juhatuse esimees Jan Palmér.
Indrek Randveer asus Estonian Airi juhatuse liikme ja kommertsjuhi ametisse 2014. aasta mais. Eelnevalt oli ta pikalt ametis EMT juhatuse liikme ja müügidirektorina (2000-2014) ning varasemalt oli ta erinevatel ametikohtadel kütusefirmas Alexela ning Hansapangas.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.