Pealtnäha töötas Tallinna Sadam Ain Kaljuranna ja Allan Kiili kümne aasta pikkuse valitsemisaja jooksul igati hästi, kuid pilt ei ole sugugi nii helge, kirjutas Eesti Ekspress.
Vaatamata asjaolule, et riik saiKaljuranna ja Kiili valitsemisperioodil Tallinna Sadamast kokku 220 miljonit eurot dividenditulu, lisaks 61 miljonit eurot tulumaksu, siis polnud asjad sugugi sellised, nagu paistsid.
Rahandusminister Sven Sester andis aprillis sadamale loa maksta tänavused dividendid, 31 miljonit eurot, välja alles novembris - samas polnud mullu dividendide kevadine tasumine sugugi probleem, ehkki summa oli kolmandiku võrra suurem.
Veel hullem: audiitor teatas, et ei anna arvamust kogu sadama kohta, sest 51 miljoni euro ulatuses võib vara olla bilansis vale hinnaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ekspress kirjutab, et juhatus vilistas audiitori jutu peale, sest 51 miljoni euro suuruse vara maha kandmise korral poleks sadam olnud mitte 38 miljoni euroga kasumis, vaid 13 miljoniga kahjumis.
Loe lähemalt tänasest
Eesti Ekspressist.Seotud lood
Üle pika aja läbis Tallinna Sadama sadamaid aastases võrdluses rohkem kaupa. Oktoobris oli kaubamahu kasv 7,4%. Tõusu põhjuseks on eelmise aasta madal võrdlusbaas.
Täna võttis parlament menetlusse 52 riigikogu liikme esitatud otsuse eelnõu, millega moodustatakse AS Tallinna Sadam juhtkonnas toimunud korruptsiooni uurimise komisjon.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.