Saaremaa ja Muhumaa asemel peaksid Leedo ning riigi vahelise lepingu lõppemiseni ehk siis 2016. aasta septembri lõpuni jääma Väinamerele sõitma vanad laevad, 1971. aastal ehitatud Regula ja 1989. aastal ehitatud Ionas.
1. oktoobrist 2016 peaksid aga Regulalt ja Ionaselt teatepulga üle võtma juba riigile kuuluva AS-i Tallinna Sadam poolt tellitud uued, Poolas ja Türgis ehitatavad parvlaevad. Neile laevadele otsitakse praegu nimesid.
Saksa meedia sõnul leevendab Brunsbütteli ja Cuxhaveni vahel avatav liin oluliselt kahe liidumaa, Schleswig-Holsteini ja Alam-Saksimaa vahelisi transpordiprobleeme, sest Hamburgi lähistele rajatud Elbe tunnel ei suuda tipptundide ülekoormuse tõttu kogu liiklusvoo teenindamisega hakkama saada.
Loe pikemalt Meie Maast