Mõnda aega tagasi alguse saanud kuulujutud osutusid tõeks, Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) parvlaevad Saaremaa, Muhumaa ja Hiiumaa hakkavad sõitma Saksamaal Elbe jõel, kirjutas Meie Maa.
Saaremaa ja Muhumaa asemel peaksid Leedo ning riigi vahelise lepingu lõppemiseni ehk siis 2016. aasta septembri lõpuni jääma Väinamerele sõitma vanad laevad, 1971. aastal ehitatud Regula ja 1989. aastal ehitatud Ionas.
1. oktoobrist 2016 peaksid aga Regulalt ja Ionaselt teatepulga üle võtma juba riigile kuuluva AS-i Tallinna Sadam poolt tellitud uued, Poolas ja Türgis ehitatavad parvlaevad. Neile laevadele otsitakse praegu nimesid.
Saksa meedia sõnul leevendab Brunsbütteli ja Cuxhaveni vahel avatav liin oluliselt kahe liidumaa, Schleswig-Holsteini ja Alam-Saksimaa vahelisi transpordiprobleeme, sest Hamburgi lähistele rajatud Elbe tunnel ei suuda tipptundide ülekoormuse tõttu kogu liiklusvoo teenindamisega hakkama saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majandus- ja taristuminister Urve Palo ja Tallinna Sadam sõlmisid täna lepingu parvlaevaühenduse korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu liinidel.
Saaremaa ettevõtja Vjatšeslav Leedo ainuomanduses olev haldusfirma Holostovi Kinnisvarahaldus maksis Väinamere Liinide aktsiakapitali sisse täiendavalt 3 miljonit eurot.
Vjatšeslav Leedo opereeritavad Väinamere parvlaevad Muhumaa, Saaremaa ja Hiiumaa võivad tulevikus hakata sõitma veeldatud maagaasil ehk LNG-l.
Valitsus kiitis eile heaks muudatused, mis teevad parvlaevaliiklusest suursaarte ja mandri vahel elutähtsa teenuse ja võimaldab riigil eriolukorras üle võtta selle teenuse korraldamine.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.