Valitsus kiitis eile heaks muudatused, mis teevad parvlaevaliiklusest suursaarte ja mandri vahel elutähtsa teenuse ja võimaldab riigil eriolukorras üle võtta selle teenuse korraldamine.
Muudatused tehakse hädaolukorra seaduses, ühistranspordiseaduse ja riigilõivuseaduses, millega sätestatakse, et Eesti mandri ja suursaarte (Saaremaa, Hiiumaa ja Muhu) vaheline laevaliiklus on elutähtis teenus. Eriolukorra väljakuulutamisega on riigil võimalik võtta üle elutähtsate teenuste korraldamine ja selleks saab ka parvlaeva transpordi korraldamine.
Valitsus leiab oma otsuses, et riigi kohustus ja vajadus on tagada suursaarte ja mandri järjepidev stabiilne, ohutu, kvaliteetne ja majanduslikult efektiivselt toimiv ühendus.
Ühistranspordiseaduses täiendatakse ka veeliikluse (laeva-, väikelaeva- ja parvlaevaliikluse) korraldamise põhimõtteid ning lisatakse regulatsioon, millega võimaldatakse sõlmida veeliikluses sõitjateveoteenuse osutamiseks otselepinguid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Mõnda aega tagasi alguse saanud kuulujutud osutusid tõeks, Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) parvlaevad Saaremaa, Muhumaa ja Hiiumaa hakkavad sõitma Saksamaal Elbe jõel, kirjutas Meie Maa.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.