ABB teatas, et on võitnud hanke Tallinki uue LNG parvlaeva elektrisüsteemi, elektrilise veojõu ja energiajuhtimise lahenduse ehitamiseks.
Soome Meyer Turku laevatehases 2017. aasta alguses valmivale Tallinki uuele LNG parvlaevale tarnib kogu elektrisüsteemi ABB. Ettevõte ehitab laeva elektrijaama, jõuseadmete süsteemi, kaasaarvatud sünkroonse veomootori ja ACS600SD kõvakettad, keskpinge generaatorid, peakilbi, jõuseadme transformaatorid ja põtkurite mootorid.
ABB pakub ka inseneriteenust, projektijuhtimist ning hooldusteenuseid, kaasaarvatud kohapealset diagnostikat, meeskonnaliikmete väljaõpet ja juurdepääsu ABB ülemaailmsele mereteenindusvõrgule.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink kutsub üles esitama oma ideid uue generatsiooni LNG kiirlaeva nime osas. Uue kiirlaeva nime avalikustab Tallink 2016. aasta alguses.
AS Tallink Grupp ja Meyer Turku Oy allkirjastasid lepingu uue generatsiooni LNG reisilaeva ehitamiseks Tallinna-Helsingi liini Shuttle kiirlaevateenuse jaoks.
AS Tallink Grupp ja Meyer Turku laevatehas andsid teada, et algas Turus Tallinki uue põlvkonna LNG kiirlaeva ehitus.
Tallink tegi uuele LNG kiirlaevale nimevaliku konkursile saabunud 21 550 pakkumise hulgast.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.