Valitsus otsustas, et majandusministeerium kuulutab välja parvlaevade opereerimise hanke mandri ja saarte vahel
Valitsus arutas täna kabinetiistungil Saaremaa ja Hiiumaa vahelise laevatranspordiga seonduvat. Kabinet pooldas, et majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kuulutab 2014. aasta juunis välja Rohuküla-Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liinide 10-aastase opereerimise hanke tingimusel, et hankel osaleval vedajal peavad olema liinide teenindamiseks sobivad parvlaevad (vähemalt 4 laeva).
Hanke võitnud operaatoriga sõlmitavasse lepingusse lisatakse õigus riigi või riigi äriühingu poolt laevad pärast lepinguperioodi lõppu välja osta. Uus lepinguperiood algab 2016. aasta 1. oktoobril.
Ühtlasi peeti kabinetinõupidamisel vajalikuks, et konkurentsi tagamise eesmärgil osaleb riigihankel AS Tallinna Sadam ja teeb toimingud hankel osalemiseks vajalike parvlaevade soetamiseks.
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Majandusminister Urve Palo põhjendas eilset parvlaevade ostmise otsusest loobumist sellega, et kaks aastat on võib olla liiga lühike aeg nelja laeva ostmiseks või ehitamiseks. Endine majandusminister Juhan Parts aga ütles, et riik saaks parvlaevad kätte ka kuuga, vahendas ERR uudisteportaal.
Majandus- ja taristuminister Urve Palo ja Tallinna Sadam sõlmisid täna lepingu parvlaevaühenduse korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu liinidel.
Tallinna Sadama nõukogu liige Remo Holmser ei kinnita kahtlust, et majandus- ja taristuministrit Urve Palot survestati praamihanke osas meelt muutma.
Majandusministeeriumi hankel parvlaevaühenduse korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu liinidel tegid parima pakkumise ASi Tallinna Sadam tütarfirmad OÜ TS laevad ja OÜ TS Shipping.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.