Majandusminister Urve Palo põhjendas eilset parvlaevade ostmise otsusest loobumist sellega, et kaks aastat on võib olla liiga lühike aeg nelja laeva ostmiseks või ehitamiseks. Endine majandusminister Juhan Parts aga ütles, et riik saaks parvlaevad kätte ka kuuga, vahendas ERR uudisteportaal.
„2,5 aastat on üsna piisav aeg, sest meie valitsuse plaan oli teha hange ostmiseks või ehitamiseks ja kui oleks hankele tulnud ka ostupakkumisi - ja tõenäoliselt oleks tulnud -, siis ei oleks üldse mingit ajaprobleemi. Riigil oleks kuu ajaga need vajalikud laevad olemas ja neljas laev tuleks Hiiumaale ehitada. See aja jutt on lihtsalt tanki pandud ministri katse hämada,“ rääkis Parts.
Tallinna Sadamale hankel osalemise kohustuse taga võib Partsi sõnul olla midagi hämarat. „See on täielik rumalus. Millega see Tallinna Sadam seal hankel osaleb? Tal on ju vaja laevu. Arvan, et see on hämamiseks mõeldud punkt," rääkis endine minister.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Tallinna Sadama nõukogu liige Remo Holmser ei kinnita kahtlust, et majandus- ja taristuministrit Urve Palot survestati praamihanke osas meelt muutma.
Valitsus otsustas, et majandusministeerium kuulutab välja parvlaevade opereerimise hanke mandri ja saarte vahel
Tallinna Sadam nõukogu kinnitas täna saarte ja mandri vahelise parvlaevaliikluse riigihankel osalemise, andis juhatusele ülesande soetada või ehitada vajalikud
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.