• 27.06.13, 14:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Posti pakiautomaadi äri ületab turu kasvu

Eesti Posti pakiautomaatide mahud on võrreldes aasta algusega kasvanud kaks ja pool korda ületades mitmekordselt turu kasvu, väidab postifirma oma pressiteates.
 „Pakimahtude kasv on üle ootuste olnud väga kiire ning selle põhjuseks on tõsiasi, et üha enam Eesti inimesi ostab kaupu e-poodidest,“ lausus Eesti Posti logistikadivisjoni juht Ansi  Arumeel. Ta lisas, et märtsis avatud Balti riikide vahelises pakiautomaatide võrgustikus on mahud korralikus kasvutrendis.
Eesti Postil on üle Baltikumi töös 122 pakiautomaadi. Aprillis-mais laienes Eesti Posti Post24 pakiautomaadivõrgustik Eestis kaheksa uue moodulautomaadi ja asukoha võrra. Tulevikus plaanib ettevõte võrgustiku veelgi kasvatada.
Vaid mõned päevad tagasi teatas ka konkurent SmartPOST, et tema pakimahud kasvavad kiiremini kui turg tervikuna, ehk ettevõte kasvatab konkurentide arvelt turuosa.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 22.08.13, 14:53
Kolmandik Itella SmartPOSTi uutest klientidest on veebipoed
Iga kuu lisandub pakiautomaate haldava Itella SmartPOSTi teenuse kasutajate hulka 50-100 äriklienti, kellest kolmandik on e-kaupmehed.
Uudised
  • 03.02.14, 11:24
Eesti Posti müügitulu kasvas 8%
Auditeerimata majandustulemuste põhjal kasvas Eesti Posti müügitulu mullu kaheksa protsenti, ulatudes 56 miljoni euroni.
Uudised
  • 05.12.13, 13:50
Eesti Post kasvatab pakiautomaatide võimsust 60%
Eesti Post paigaldab Lätti ja Leetu lisaks olemasolevaile 19 pakiautomaati, millega automaatide võrgustiku võimsus kasvab ligi 60%.
Uudised
  • 30.10.13, 11:55
Eesti Postil miljonikasum
Kolmes Balti riigis tegutseva logistikaettevõtte Eesti Post tänavuse üheksa kuu äritulu olid 39,8 miljonit eurot ehk 9% enam kui eelmisel aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele