Eesti Post paigaldab Lätti ja Leetu lisaks olemasolevaile 19 pakiautomaati, millega automaatide võrgustiku võimsus kasvab ligi 60%.
"Post24 pakiautomaatide võrgustiku laiendamist on kannustanud reaalne klientide huvi ja ootus," ütles Eesti Posti juhatuse liige Ansi Arumeel. "Jõulud saabusid sel aastal varakult. Juba kaks nädalat on erinevad Läti ja Leedu automaadid täis ning selliseid automaate tuleb iga päevaga juurde," tõdes ta.
Uute pakiautomaatide paigaldamise põhjus on Post24 automaatide vahendusel pakkide saatmise ja saamise kasvav populaarsus. Üha enam inimesi ostab kaupu e-poodidest ja valib kättesaamise kohaks pakiautomaadid. Pakimahtusid on juurde toonud ka e-poodide arvu suurenemine ja ostukeskkondade liitumine pakiautomaatide süsteemiga, teatas Eesti Post.
Uue tehnoloogiaga automaadid on postifirma teatel suurema ekraaniga ning mahutavad mitu korda rohkem pakke. Pakiautomaatidele on vajadusel võimalik mooduleid juurde lisada.
Aasta lõpuks on Eestis, Lätis ja Leedus töös 167 Eesti Posti pakiautomaati. Pakke saab saata ja vastu võtta nii riigisiseselt kui Balti riikide vahel. Kuni kahe päevaga jõuab pakk Eestist Läti või Leedu Post24 pakiautomaati.
Seotud lood
Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel kirjutab, et oleme praegu murrangu lävel, kus inimeste ostuharjumused muutuvad ning selles muutuses peavad oma töö ümber korraldama ka logistika- ja postiteenuseid pakkuvad ettevõtted.
Eesti Posti pakiautomaatide mahud on võrreldes aasta algusega kasvanud kaks ja pool korda ületades mitmekordselt turu kasvu, väidab postifirma oma pressiteates.
Kolmes Balti riigis tegutseva logistikaettevõtte Eesti Post tänavuse üheksa kuu äritulu olid 39,8 miljonit eurot ehk 9% enam kui eelmisel aastal.
Kaks aastat turul olnud Post24 pakiautomaatide teenuse kaudu saadetakse keskmiselt üks pakk minutis.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.