Mais müüdi Eestis tarbesõidukeid 20% enam kui eelmise aasta samal perioodil, mis automüüjate sõnul näitab, et majandus on taastumas.
Võrreldes sõiduautodega kasvab tarbesõidukite müük Eesti turul rohkem ja taastub masust kiiremini. Citroeni esindava Veho Eesti juhatuse esimees Ando Nõel ütleb, et arvatavasti on põhjus selles, et enne masu ostetud tarbesõidukite kasutusaeg on täis. „Tarbesõidukite müük on indikaator, et majandus on siiski taastumas, või vähemalt ei lange enam. Ja kuna tarbesõidukeid on hakatud niipalju ostma, siis järelikult on ju kaupa, mida vedada, ja teenuseid, mida pakkuda,“ leidis Nõel.
Mais müüdi uusi tarbesõidukeid kokku 361. Kaks parimat kohta hõivasid PSA kontserni margid, Peugeot müüs kokku 66 sõidukit ja Citroen 60. Kolmandaks tõusis Mercedes-Benz 42 autoga ja seda osaliselt tänu edukale veoautode müügile. Veoautode segmendis oli edukaim Volvo 31 veokiga edestades Mercedest (19) ja Scaniat (18).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimeses kvartalis edukalt kulgenud tarbesõidukite müük jäi aprillis alla nii tänavusele märtsile kui ka eelmise aasta aprillile.
AMTEL annab teada, et tänavu jaanuaris anti klientidele üle 349 tarbesõidukit, mis tähendab, et müük on võrreldes aastataguse ajaga kosunud kolmandiku võrra.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.