AMTEL annab teada, et tänavu jaanuaris anti klientidele üle 349 tarbesõidukit, mis tähendab, et müük on võrreldes aastataguse ajaga kosunud kolmandiku võrra.
Tarbesõidukite müügiliidrid on eelmiste kuudega sarnased. Eesotsas on Peugeot ja Citroen, millede peamine müük on tulnud väikekaubikute segmendist. Järgnevad Renault ja Volkswagen, millede tugevus on üle 2,79 tonniste kaubikute klassis. Seejärel Scania ja Volvo tänu müüdud raskeveokitele.
AMTEL märgib oma ülevaates, et jaanuaris lisandus registrisse üks surugaasil töötav VW Caddy. Logistikauudistele teadaolevalt kaalub surugaasil töötavate sõidukite kasutuselevõtmist ka DHL, kes otsib praegu automarkide hulgast sobivaimat pakkumist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimeses kvartalis edukalt kulgenud tarbesõidukite müük jäi aprillis alla nii tänavusele märtsile kui ka eelmise aasta aprillile.
Mais müüdi Eestis tarbesõidukeid 20% enam kui eelmise aasta samal perioodil, mis automüüjate sõnul näitab, et majandus on taastumas.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.