• 04.12.12, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu ringtee ehitusel avati liikluseks esimene viadukt

Nädalavahetusel avati liiklusele Tartu läänepoolse ümbersõidu koosseisu kuuluva Postimaja liiklussõlme maanteeviadukt. Tänu uue viadukti valmimisele ei pea autojuhid enam kasutama ümbersõidumarsruuti.
Variku viaduktist Tõrvandi raudteeülesõidukohani saab nüüd sõita mööda uuenduskuuri läbinud Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee lõiku. Uue viadukti ehitustööde tõttu oli Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee kilomeetritel 187,35-189,12 suletud ligi kaks kuud. Selle aja jooksul võeti maantee 1,8 kilomeetrisel lõigul üles vana teetrass, õgvendati ligi 90 kraadist kurvi, ehitati uued alused, ühendati uue tee muldkehad olemasoleva teetrassiga ning paigaldati teelõigule kaks alumist asfaltkatte kihti.
Et Postimaja liiklussõlme kaudu hakkab toimuma liiklus Tartusse ja Tartust välja, viiakse ristmikud eritasandiliseks. Kui valminud ligi 50 meetri pikkusel ja 22 meetri laiusel viaduktil sõidavad Tallinna-Võru suunal liikuvad sõidukid, siis ühendus linnaga hakkab toimima viadukti alt. Läbimurret viadukti alt hakatakse välja ehitama järgmisel aastal.
Uuel viaduktil saab Võru poole sõitvatele autojuhtidele olema kaks ja Võru poolt tulijatele üks sõidurada. Esialgu avati siiski üks sõidurada mõlemas suunas, kiirusepiirang on avatud teelõigul praegu 50 km/h.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks on Postimaja liiklussõlmes käimas teisegi eritasandilise riste ehitus – paralleelselt uue viaduktiga rajatakse ka raudteeviadukti, millel hakkab kulgema Tartu-Petseri raudteeliiklus. Sõiduautod hakkavad sõitma selle viadukti all.
Postimaja liiklussõlm on Tartu läänepoolse ümbersõidu IV ehitusala. 2014. aasta veebruariks valmiv liiklussõlm ühendab Tartu läänepoolset ümbersõitu Tartu idaringteega ning läheb maksma ligi 19,4 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele