• 04.05.12, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õhuvärav Tallinnas kasvab, Riias kahaneb

Tallinna Lennujaama reisijate arv kasvas aprillis 28,3%, Riia Lennujaamal samal ajal kahanes teist kuud järjest.
Tallinna Lennujaam teenindas aprillis 192 113 reisijat ehk 28,3% enam kui aasta varem. Riia Lennujaam 396 891 reisijat ehk 8,7% vähem kui mullu samal ajal.
Nelja kuuga kasvas Tallinna õhuvärava reisijate hulk 22,5% võrra, ulatudes 615 443ni. Riias kahanes ligi kahe protsendi võrra, ulatudes 1,35 miljonini.
Tallinna Lennujaama juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul on lennujaama tänavune konservatiivne plaan teenindada 2,2 mln reisijat. "Arengut ootame eelkõige Estonian Airi (sh transiitreisijate) arvelt ning samuti odavlennufirmadelt. Lende kavatseb lisada Lufthansa ning suvel on oodata suuremahulisi pööringupäevi – kõik need asjad kokku teevad eelmise aastaga võrreldes kasvuks ca 15%," kommenteeris ta Logistikauudised.ee lugejate küsimustele vastates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Estonian Air kasvatas tänavu aprillis reisijate arvu ligi 90% võrra, nelja kuuga kasvas kundede arv kolmandiku võrra.
Mullu teenindas pealinna lennujaam 1,9 mln ehk tegi kõigi aegade rekordi. Riia Lennujaama reisijate arv ulatus mullu 5,1 miljonini, kasvades aasta varasemaga võrreldes 10% võrra.
Riia lennujaam on sel aastal väljakutsuvas olukorras - kui mullu sai lõunanaabrite pealinnast lennata 85 sihtkohta, siis tänavu suvel võib see kahaneda kuni viiendiku võrra. Kahanemise taga pole mitte ainult airBaltic, vaid ka rahvusliku lennufirmaga konkureerivad lendajad, kes liine vähendavad.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.01.12, 14:05
Online-intervjuu Erik Sakkoviga: Kas lennujaama tormiline areng jätkub?
Tallinna Lennujaama arengu kohta vastas lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele