• 03.04.12, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siim Kallas: Rail Baltica tuleb vaatamata vastuseisule

Kallas kinnitas, et vaatamata vastuseisule Rail Baltica raudteele on raudteeliini rajamise protsess pöördumatu, kuna ehituseks on olemas raha ja projektis osalevate riikide poliitiline huvi.
Siim Kallas tunnistas eile Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni aastakoosolekul esinedes, et kahtlemata on olemas vastuseis Rail Baltica raudteele. „Inimesed, kes tahavad, et kõik ühendusteed Euroopast lähevad ainult Moskvasse, töötavad väga intensiivselt Rail Baltica vastu,“ rääkis Kallas.
Kuid kõik projektiga seotud riikide poliitilised juhid on Rail Baltica poolt, kinnitas Kallas. Kui valitsused tahavad ja nii ka otsustavad, siis ressursid raudtee ehitamiseks on olemas ja Rail Baltica ka tuleb, rääkis Kallas. „Me kärpisime terve rea projektide pealt raha, Rail Baltica nende hulgas ei olnud,“ lisas ta.
Kallase väitel on Rail Baltica projekt ilmselt juba seisus, kus seda tagasi pöörata enam ei ole võimalik, kuna see tekitaks väga palju küsimusi.

Seotud lood

Uudised
  • 05.10.12, 17:18
Asmann: Rail Baltic vajab äriplaani
Euregio foorumil esinenud Eesti Raudtee juhatuse esimees Ahti Asmann rõhutas ettekandes, et Rail Baltic vajab nüüd konkreetset äriplaani.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele