Eesti uute tarbesõidukite turul müüdi eelmisel aastal 2787 sõidukit. Teistest peajagu üle olid Peugeoti ja Citroeni kaubikud, mida mõlemat müüdi üle 400 sõiduki.
Peugeoti diilerid müüsid 2011. aastal 495 kaubikut ning lisaks ka kaks kuni 3,48 tonnise täismassiga veoautot. Kaubikutest müüdi enim alla 4m3 kaubaruumi mahuga kaubikuid (245 tk), milledest üle poole suutis müüa Amserv Grupp (131 tk).
Citroeni kaubikute müügi taga oli vaid üks diiler, Veho Eesti, kes müüs neid kokku 406 tk ning lisaks ka ühe 10-19 kohalise Citroeni bussi. Ka Citroeni kaubikutest oli enimmüüdud alla 4m3 kaubaruumi mahuga sõidukid (166 tk).
Raskeveokite turul on tihe rebimine Volvo ja Scania vahel. Volvo üle 16 tonnise täismassiga veokeid müüdi eelmisel aastal 208 tk, Scania samaväärseid sõidukeid aga vaid üks vähem, ehk 207 tk. Üle saja sõiduki küündis raskeveokite turul ka Mercedes-Benzi veoautode müük, mida müüdi 131 tk. Saja ligi suutis müüa ka MAN, kelle üle 16 tonniseid autosid müüdi 89 tk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Busse müüdi eelmisel aastal tagasihoidlikult. Suurimad müüginumbrid olid Ivecol (22 tk), Mercedes-Benzil (10 tk) ja MANil (7 tk).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimeses kvartalis edukalt kulgenud tarbesõidukite müük jäi aprillis alla nii tänavusele märtsile kui ka eelmise aasta aprillile.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.